במלאת שנה לפטירתו של הזמר מאיר בנאי ז"ל, יעלו הערב (שני) בני משפחתו ואמנים רבים למופע מחווה במועדון ה"זאפה" בתל אביב. לקראת ההופעה דיבר דודו גברי בנאי עם "מעריב אונליין" וסיפר על הקשר העמוק ביניהם. "מאיר התחיל מזה ששמו כשם אבא שלי, קראו לו מאיר כי הוא נולד שבוע אחרי שאבא שלי נפטר - מכאן שמו. שנית, אני מכיר אותו מילדות, הייתי בייביסיטר שלו לא פעם. הקשר בינינו היה מאוד מאוד הדוק. בעיני הוא כותב הלחנים הטוב ביותר של משפחת בנאי. הוא כתב יופי של שירים".


 
בנאי טוען כי מאיר לא קיבל את ההכרה הראויה בחייו. "מאיר קצת מת מצער, כי הוא לא קיבל את הכבוד המגיע לו. רק אחרי שהוא נפטר פתאום גילו אותו. זה קורה הרבה - זה קרה עם שייקה אופיר, עם אריק איינשטיין. אנחנו מדינה שלא אוהבת, או לא יודעת לפרגן. נראה לי שגם הוא הרגיש כך. זו עובדה - הוא הפסיק להופיע ופחות השמיעו אותו. פתאום היום מגלים שהוא כתב יופי של שירים אבל איפה הייתם אז? בעודו בחייו? הפסיקו להשמיע אותו בכלל. אלה רחשי לבי".
 
היום בערב יופיעו כאמור כל בני משפחתו, שקשורים למקצוע, ואורחים רבים נוספים כמו שלומי שבת, יזהר אשדות, אסף אמדורסקי, ארקדי דוכין, מתי כספי - אנשים שהכירו ועבדו איתו. "לי יש הופעה יחד עם שני הבנים שלי, בועז ואורי, עם תוכנית 'אלו הם בנאי', ואני מספר להם את הסיפור של משפחת בנאי", סיפר עוד גברי על פועלו כיום.