הרקדנית המצליחה אנה ארונוב החליטה לשתף את סיפור ההצלחה האישי שלה, שהחל בעלייתה ארצה מקירגיסטן, המשיך השתתפותה בתוכנית הטלוויזיה "רוקדים עם כוכבים" והגיע לאחרונה למשחק בהצגה החדשה "פרידה" המבוססת על חייה של פרידה קאלו. על ההחלטה להשתתף באירוע המרכזי של פרויקט 'תגלית', סיפרה ארונוב: "זה כבוד בשבילי, בחיים אין לי הרבה אפשרויות לעצור ולהסתכל אחורה וזו הזדמנות מצוינת לעשות זאת".



"מסתבר שעשיתי חתיכת דרך ב-17 השנים בהן אני נמצאת בארץ", הוסיפה הכוכבת, "אני שמחה שיש לי אפשרות לדבר עם נוער ובני 18 שמבקרים בארץ ואולי גם יעלו לישראל, זהו הגיל שאני עליתי לכאן ואני מרגישה שאני יכולה להזדהות עמם".



על ההצגה החדשה בה היא משתתפת סיפרה הרקדנית: "אני מגלמת את האישה הכל כך מיוחדת הזו, וזו אחת המתנות הכי גדולות שקיבלתי השנה. זוהי הצגת תיאטרון שעוקבת אחר תחנות חייה של פרידה קאלו. מדובר בהצגה שונה המשלבת ריקוד ותיאטרון, אני מאוהבת בהצגה הזו. היו לה את החיים הכי מורכבים וצבעוניים שיש ואני זוכה לחיות אותם על הבמה".




"ברגע שהתבקשתי לגלם את דמותה של פרידה קאלו נכנסתי לאינטרנט ואספתי מידע עליה", שיתפה ארונוב, "זו דמות מורכבת, אישה קיצונית שחיה בווליום מאוד גבוה. אני לא יודעת אם אני אישה קיצונית כמוה, אך כשאני עושה משהו אני רוצה לחוות אותו בווליום הכי גבוה שיש ולעשות אותו עד הקצה. יש רגעים בהצגה בהם אני מרגישה שאני יכולה לשחרר ולוקחת את המשחק שלי לקיצון".



עריכה: איתמר זיגלמן