המוזיקאית ובמאית הלהקות הצבאיות המיתולוגית, נעמי פולני, תזכה להוקרה מיוחדת בטקס יום העצמאות ה-70 בבית הנשיא, כך בישר היום (ראשון) ראובן ריבלין. פולני, מייסדת להקת ״התרנגולים״ ו״החמציצים״, תזכה למחווה מיוחדת במהלך טקס החיילים המצטיינים, כאשר על הבמה יבצעו חיילי הלהקות הצבאיות לבקשתה, את השיר "אין כבר דרך חזרה".



הנשיא ריבלין אמר לפולני: "ביקשתי השנה מהאנשים היקרים שעובדים על חגיגת יום העצמאות פה בבית הנשיא, להקדיש לך הוקרה מיוחדת. ריבלין הוסיף וסיפר לבמאית כי כבר הרבה זמן שהוא מחפש את הדרך להגיד לה תודה על התרומה האדירה שלה לתרבות שלנו. "חשבתי שאולי השנה, בעזרת הלהקות הצבאיות הנהדרות שלנו, נוכל להוקיר לך תודה מול כל עם ישראל בשנת ה-70 שלנו", אמר הנשיא. 



התרנגולים של נעמי פולני. צילום: מירי צחי




נעמי פולני 1978. צילום: יצחק ישמח



הנשיא ביקש מפולני להקדיש זמן של חניכה לזמרי הלהקות הצבאיות שיגיעו מחר לפגישה איתה. "ביקשתי שיקבלו ממך קצת טיפים ומורשת קרב, שתשירו קצת יחד, ושימסרו לך ממני חיבוק גדול", אמר הנשיא לפולני והוסיף: "אני מאוד מקווה שנוכל לראות אותך איתנו ביום העצמאות כדי להעניק לך את ההוקרה הזו יחד עם חיבוק, אבל בינתיים אני מאחל לך הרבה כוחות להתחזק כי אנחנו זקוקים לך איתנו".



פולני הנרגשת הודתה לנשיא ואמרה: "תודה רבה חביבי, אני פשוט נולדתי בזמן הנכון והזדמן לי כמובן להתלוות למתרחש, אני מודה לך ביותר".