כולנו מכירים את ההורים שמביאים את הילדים למשרד בימי הקיץ החמים של החופש הגדול מבתי הספר. בין הקייטנות לבייביסיטר עובדים רבים בוחרים, (או נאלצים), להביא את ילידיהם לעבודה ולמצוא להם תעסוקה עם הרבה טושים וניירות או פשוט עם סמארטפון ומטען. אבל כשהמקצוע שלך הוא סטנדאפיסט, העניין יכול להראות לגמרי אחרת.



באחד מימי הקיץ, אדיר מילר החליט להביא את בנותיו מיילי והילי להופעה, אך במקום להושיב אותן יחד עם הקהל כדי שייהנו מהופעת הסטנד-אפ הוא בחר לתת להן את הבמה. תרתי משמע.



שתי הבנות עלו לפני מילר לבמה והקריאו קטע משלהן ושבו את לב הקהל. "ערב טוב לכולם, אני מיילי מילר, וזו אחותי הילי מילר, ואנחנו הבנות של אדיר מילר", פתחה מיילי. "כפיים, כפיים, אני ילדה בת שמונה, אני צריכה להתפרנס, אני לא שומעת".




"לפני שההופעה מתחילה ואבושי שלנו עולה לבמה חשוב לי להגיד לכם משהו קטן. בהופעה הזו אבוש הולך לדבר הרבה עלינו הילדים שלו ועל אמא שלנו, על אשתו. אז חשוב לנו להגיד לכם משהו אחד קטן. אל תאמינו למילה שהוא אומר, שום דבר שם לא אמיתי, זה הכל בצחוק", אמרה הילי. "ועכשיו קבלו את אבא שלנו, המלך. אדיר מילר".



כוכב "צומת מילר", עצמו עלה לבמה ופנה לקהל במילים: "אלופות או לא אלופות? וזה שאתן פה עומדות 20 שניות ולא רבתן אפילו מריבה אחת... זה נס! זה נס! אני רוצה להגיד לכן, מתוקות, יפות שלי, זה נכון שאבא קצת מדבר עליכן בהופעה וגם על אורי, לא הרבה, קצת. אבל כל מה שאני אומר עליכן זה בצחוק וזה לא נכון".



"ומה שאתה אומר על אמא?", שאלה מיילי. "זה הכל נכון, זה הכל נכון. זה בדיחות שנכתבו בדם", סיכם הקומיקאי.