לאחר שעבר אירוע מוחי, הלך לעולמו אמש בגיל 67 האמן, הפסל והמוזיקאי אורי קצנשטיין. הוא נולד בעיר תל אביב בשנת 1951, וכבר מנעוריו התעסק במוסיקה וניגן בלהקות רוק. קצנשטיין למד במכון לאומנות של סן פרנסיסקו בקליפורניה שבארה"ב, וכשהשלים תואר שני באומנות עבר להתגורר בניו יורק. בתחילה, יצירתו שילבה טכניקות אוונגרדיות שונות כגון מיצגים, מוזיקה ואמנות סאונד. בהמשך, החל ליצור גם פסלים פיגורטיביים, אובייקטים ומכונות סאונד, אשר הוצגו לצד יצירות אומנות עצמאיות. קצנשטיין שימש בשנותיו האחרונות כמרצה בחוג לאומנות ויצירה בפקולטה למדעי הרוח באוניברסיטת חיפה. 



עם שובו לישראל, יצר את המופע "מידאס" ביחד עם נועם הלוי. בשנת 1999 הוציא את אלבום המוזיקה "Skin O Daayba" ביחד עם אוהד פישוף, ובשנת 2001 יצר את המופע "Home" ביחד עם רננה רז ופישוף. 

עבודות המיצג המוקדמות שלו עלו באתרי מיצג אגדתיים כגון הקיטשן ו-BC8, ועבודות הפיסול, הווידאו והמיצב שלו הוצגו במספר מוזיאונים כגון מוזיאון צ'לסי לאמנות בניו יורק ומוזיאון ישראל בירושלים. בשנת 2015 הציג במוזיאון תל אביב את התערוכה "Backyard", זאת לאחר שזכה בפרס סנדל לפיסול (2014).