רק לפני כשבועיים היא עלתה לראשונה על הבמה במחזמר "שיקגו" בתפקיד רוקסי הארט, והבוקר (חמישי) שירי מימון התבשרה כי היא הולכת להופיע שבע פעמים נוספות באותו התפקיד בישראל. בעקבות ההצלחה של מימון על במות ברודווי, וההתעניינות שעוררה בישראל, המפיקים המקומיים החליטו להוסיף מופעים נוספים למחזמר שצפוי להגיע לישראל בחודש מרץ.



בחודש ינואר מימון נבחרה לככב בתפקיד הראשי במחזמר המדובר. בחודש ספטמבר, לאור הליהוק הישראלי, זיהו המפיקים, הדרן וקבוצת פורום, את ההזדמנות והחלו במשא ומתן עם הפקת ברודווי, להבאת המחזמר המקורי יחד עם שירי מימון לישראל. 




המחזמר בהפקתו הנוכחית עלה בברודווי ב-1996 ומאז לא הפסיק לרוץ עם קרוב ל-33 אלף הופעות שעלו על הבמות בלמעלה משלושים ושש מדינות (מאוסטרליה הדרומית ועד דנמרק הצפונית, ומאבו דאבי במזרח ועד הוואי במערב) ויותר מ-490 ערים מסביב לעולם/ המחזמר מחזיק בשיא המפואר של ההעלאה המחודשת שרצה הכי הרבה זמן בברודווי בניו יורק ובווסט אנד הלונדוני.



ההפקה, נחשבת לאחת מהאיכותיות ביותר שרצות מעל הבמה הגדולה והנחשבת ביותר שיש. מימון צפויה לשחק את רוקסי הארט, הכוכבת שעוברת תלאות רבות במהלך הדרך. שורת שחקניות חשובות שיחקו את התפקיד הזה כחלק מהקריירה שלהן, כגון רנה זלווגר, ברוק שילדס ומלאני גריפית'. 





מימון, שעסקה בזמר מגיל צעיר, התפרסמה בציבור בשנת 2003 בעקבות העפלתה לגמר העונה הראשונה של תוכנית הטלוויזיה "כוכב נולד" שבסופו הגיעה למקום השני. כעבור שנתיים היא ייצגה את ישראל באירוויזיון 2005 עם השיר "השקט שנשאר" והגיעה למקום הרביעי, שזה הישג השיא של ישראל בתחרות משנת 1999 ועד היום. באותה שנה יצא אלבום הבכורה שלה שזיכה אותה בתואר "זמרת השנה", תואר לו זכתה גם בהמשך הקריירה, ובתארים נוספים, כגון "שיר השנה", "פריצת השנה" ו"אשת השנה". לאחר אלבום הבכורה הוציאה שני אלבומי סולו נוספים, אלבום משותף עם שמעון בוסקילה ואלבום בשפה האנגלית.