אם נתקלתם בימים האחרונים בסרטוני יוטיוב משונים וקצרים שבהם נראית הבמה המוכרת של "סטרדיי נייט לייב" ומעליה מתנוססים בזה אחר זה השמות הגדולים של תעשיית הבידור – איימי פולר, טינה פיי, צ'בי צ'ייס, ג'סטין טימברלייק, טיילור סוויפט וכן הלאה - אתם בטח כבר מבינים שזה לא במקרה. 

הסיבה לשלושת סרטוני הטיזר שהפיצה רשת NBC השבוע היא ספיישל חגיגות ה-40 שנה  לתוכנית הדגל שלה, "סטרדיי נייט לייב", שעלתה באוקטובר 1975. כלי התקשורת האמריקאיים כבר מפמפמים את מה שצפוי להיות המשדר הכי לוהט על המסך אחרי הסופרבול.
החגיגה תארך ארבע שעות ותשודר ביום ראשון הבא, 15.2, ובה ליין אפ עמוס בכוכבים ובחברי הקאסט של התוכנית, מההווה ומהעבר, שיגיעו להשתתף במערכונים ולהופיע. שמות האורחים רק הולכים ומשתבחים ככל שנוברים עמוק יותר ברשימה: ג'ק ניקולסון, ג'ים קארי, כריס רוק, אנדי סמברג, מרטין שורט, מאיה רודולף, אמה סטון, בטי ווייט, ג'ימי פאלון, אדם סנדלר, מליסה מקרת'י, רוברט דה נירו, ג'רי סיינפלד, מייק מאיירס וזה רק ממשיך וממשיך. 

אחת ההפתעות הגדולות של הספיישל תהיה אדי מרפי, שעזב את התוכנית ב-1984 , לאחר שיחסיו עם לורן מייקלס, האבא הרוחני של הספינה המפוארת הזו, היו מקרטעים למדי. בראיון ל-News1 הסביר מרפי השבוע: "זה פשוט עניין של טיימינג. בעבר זה מעולם לא הסתדר והטיימינג לא היה נכון. בחגיגות ה-40 זו תהיה פעם הראשונה שאני חוזר לשם מיום שעזבתי".