אם יש משהו שאנחנו אוהבים כאן זה כוכבי רשת שמצליחים לפלס את דרכם אל תקשורת המיינסטרים ולהפוך לכוכבים גם על המסך הקטן. ברוב המקרים מדובר בשחקנים וקומיקאים, אולי זמרים, אבל מסתבר שגם מאסטרים לבישול יכולים להתחיל ביוטיוב ומשם להגיע אל הפסגה. האחים גרין נחשבים לגורואים החדשים של הבישול, והכל הודות לתוכנית יוטיוב פופולרית. ברשת MTV הבינלאומית החליטו ליישר קו עם שאר ערוצי הטלוויזיה ולצאת עם תוכנית בישול משלהם. בדרך כלל


רגילים להפיק שם סדרות ריאליטי לא עמוקות במיוחד, אבל כמעט תמיד מצליחות, מ״העולם האמיתי״ - ספינת האם של כל תוכניות הריאליטי באשר הן, ועד ״חוף ג׳רזי״ הידועה לשמצה, שהעניקה לעולם את הקסם ושמו סנוקי ותוכנית המתיחות ״פאנקד״. האחים היהודים־אמריקאים ג׳ושוע ומייקל גרינפילד, או בקיצור - ג׳וש ומייק גרין, הם ילידי פילדלפיה.

אמם, מסתבר, לא הייתה מוצלחת במיוחד בבישול, וג'וש למד לבשל בגיל צעיר מאוד. כשעבר לגור בברוקלין בתקווה להפוך למוזיקאי, החברים שלו שמעו על הכישרון הזה והזמינו אותו לבשל להם באירועים ומסיבות. הוא החל להעביר שיעורי בישול ברחבי ניו יורק והתמחה בבישול ביתי פשוט וקליל. שלוש שנים אחר כך, בברוקלין, הצטרף אליו מייק, וחבר משותף של השניים, סטודנט לקולנוע, החל לצלם את הרפתקאות הבישול של האחים, ולהעלות את הסרטונים ליוטיוב. התוצאה הייתה תוכנית הרשת "Brothers Green Eats", ובה הציעו לצופים כל מיני טכניקות ייחודיות להכנת מנות מפתיעות בק־ לות ממרכיבים זולים (למשל, עוגה במיקרוגל מקופסת גלידה של בן אנד ג׳ריס). הפרקים הם קצרים, בני שמונה דקות בממוצע, ומשעשעים להפליא. יש להם קרוב ל־100 אלף מנויים ביוטיוב.

הפריצה הגדולה שלהם למיינסטרים הגיעה בעקבות הופעה בתוכנית האירוח הפופולרית להחריד של רייצ׳ל ריי ב-2011. מייק השתתף גם בתחרות בישול של Food Network בשם "Chopped" (קצת ריאליטי עוד לא הזיק לאף אחד), mtv Universale ראו כי טוב, והחליטו להפוך את התוכנית שלהם לתוכנית בישול טלוויזיונית לכל דבר. התוכנית תיקרא באותו השם, וכל פרק יימשך 30 דקות.