תתפלאו, אבל לא הרבה שחקנים מצליחים בהוליווד היו מוכנים לסכן את הקריירה שלהם, ולקחת על כתפיהם תפקיד ראשי בספין־אוף השני של אחת מסדרות הדרמה הכי מצליחות בכל הזמנים. סקוט באקולה, כוכב "ncis ניו אורלינס", הוא אחד מהם.



עם ממוצע של כ־35 מיליון צופים לפרק במשך 12 שנות קיומה, והעובדה שהיא משודרת בעוד כ־200 מדינות ברחבי תבל, "NCIS" מהווה הוכחה שהפשע אכן משתלם. לפחות על המרקע. אחרי שבעצמה בקעה מהקן החמים של "JAG", ולפני כשש שנים הביאה בהצלחה לאוויר העולם את "ncis לוס אנג'לס", האימפריה שוב מתרחבת. הפעם לעבר ניו אורלינס.



"היה לי הרבה מזל בקריירה שלי. יש מעט מאוד מקומות על פני כדור הארץ שבהם אני יכול להתהלך ברחוב בלי שיזהו אותי. אחרי הכל, 'זינוק לאתמול ו׳מסע בין כוכבים: אנטרפרייז' היו הצלחה גדולה, אבל לא בדרגה כזאת. מאוד קסם לי להיות חלק משושלת כל כך מצליחה. מה שמנחה אותי זה הרצון לאתגר את עצמי, והתפקיד הנוכחי בהחלט עומד בקריטריון הזה", הסביר סקוט באקולה ל"לוס אנג'לס דיילי" מדוע לקח על כתפיו את התפקיד הראשי בלהיט החדש של האימפריה "ncis ניו אורלינס".



כמי שהשתתף בזמנו בהמשכון הכושל "ליגה לאומית 3", באקולה מודה ש"היה לי קול קטן בראש שאמר לי 'אולי שלוש זה יותר מדי?' סירבתי להרבה המשכונים שהציעו לי לאורך השנים, אבל אחרי שפגשתי בעצת הסוכן שלי את הבמאי של הסדרה, הבנתי שתהיה זאת טעות גדולה לוותר על הפרויקט".



לאור העובדה שהבת הצעירה של "ncis" נהנית מממוצע צפייה של 18.6 מיליון איש, מאז הושקה בספטמבר האחרון, ונחשבת לאחד הלהיטים החמים של העונה הנוכחית, אין ספק שהשחקן בן ה־60, שהרזומה שלו כולל בנוסף את "אמריקן ביוטי", "המודיע" ו"חיי עם ליברצ׳ה", עשה את ההחלטה הנכונה.



באקולה משחק בדרמה שמתרחשת בבירה התוססת והססגונית של לואיזיאנה את הסוכן המיוחד דוויין 'קינג' פרייד, איש ישיר, חם, מוחצן ורודף צדק, הניצב בראש צוות מיוחד לחקירת פשעים שבהם מעורבים אנשי צבא מאזור ניו אורלינס. "הבחור הזה, המבוסס על מישהו שמשמש כיועץ הטכני שלנו, נחשב לאגדה בניו אורלינס", הוא אומר. "הוא שירת שנים במשטרה וכ-20 שנה ב-ncis, וחצי יצא לגמלאות, עד שנקרא מחדש לדגל על ידי אחד מחבריו. הוא מסכים לעזור בחקירה כיוון שאכפת לו יותר מהעיר שלה הוא נאמן בצורה טוטאלית מאשר ממשפחתו. לא פלא שהוא ורעייתו פרודים".



כחלק אינטגרלי מהעבודה על התפקיד, עובד באקולה בצמוד עם מורה מיוחדת, שלימדה אותו את ההגייה של המבטא הדרומי הייחודי לאזור, ואת התרגול בפועל הוא עשה לא אחת על המקומיים. כמי שלא הכיר את העיר הכל כך מיוחדת, הוא שמח מאוד על ההזדמנות הנפלאה שניתנה לו להכיר בצורה טובה יותר את "המורשת, ההיסטוריה ואת האנשים של העיר שהיוותה מקום לידת הג'אז, תרבות ואוכל נפלאים". 



"ncis"׳. מה־28.3, ימי שבת, הוט zone והוט vod