אתה יודע שראית אותה איפשהו. היא מצחיקה, נוירוטית, שיחקה באלף קומדיות רומנטיות, אבל איך קוראים לה ומאיפה היא באמת מוכרת לך? ג'ודי גריר יודעת היטב שזה מה שעובר בראש של העוברים ושבים שנתקלים בה ברחוב, חלקם ממהרים לחפש את התשובה בגוגל בסמארטפונים שלהם. האמיצים פשוט ניגשים אליה ושואלים.



"אני לא יודעת מאיפה אתה מכיר אותי" הוא לא רק המענה הראשוני של גריר לסקרנים, אלא גם שמו של ספרה האוטוביוגרפי של השחקנית האמריקאית בת ה־ 38 , שבו היא מתארת בגילוי לב את ההתמודדות עם תיוגה כשחקנית אופי. אחת שמוערכת היטב על ידי הברנז'ה, אבל כזו שלא הפכה לכוכבת ולכן הקהל הרחב מתקשה לזהות. 



מי ששיחקה בין השאר ב"משפחה בהפרעה", "אהבה מטורפת", "שני גברים וחצי" ובסרטים כמו "נשיקה בין חברים", "למות מצחוק", "אדפטיישן" ו"כוכב הקופים" - מקווה שתפקידה הנוכחי ב"נשואים" יעשה סוף סוף את ההבדל.



בדרמה הקומית שעלתה על המרקע, משחקת גריר יחד עם נאט פקסון ("בן וקייט"), את לינה וראס באומן, זוג הנשוי שנים רבות, שבין מריבות על החובות, גידול שלושת ילדיהם וחיי המין הדועכים, מנסים להבין מה משך אותם זה לזה. סגנון החיים של שני חבריהם הקרובים של הבאומנים שונה לגמרי: איי.ג'יי (ברט גלמן, "תתקדם") גרוש, אמיד ולא יציב, וג'ס (ג'ני סלייט, "סאטרדי נייט לייב") בעלת הנפש החופשייה, המתקשה להתמודד עם מעמדה החדש כרעייתו של שפ (פול רייזר, "משתגעים מאהבה"), גבר מבוגר ממנה.



"נאט הכריח אותי לעשות את הסדרה ואני מאוד שמחה על כך", התוודתה גריר על בן זוגה הטלוויזיוני, שלצדו שיחקה בתפקיד קטן ב"היורשים", בראיון ל"דנבר פוסט". "אני בהחלט בגיל לשחק את תפקיד האישה־אמא, ולכן זה בסדר גמור מבחינתי. מצפים ממני לשחק את הרעיה השחוקה, הממורמרת והמדופרסת, ואני צריכה למצוא את הדרך לעשות את זה באופן הכי פחות נורא, הכי פחות קלישאתי והכי מעניין כדי שהחברים יצפו בזה ויאמרו: 'אלוהים אדירים, זה ממש החיים שלנו'. אחרי שלוהקו לסדרה שחקנים כמו ברט גלמן וג'ני סלייט, היה ברור לי שהפעם באמת הולכים לעשות סדרה ריאליסטית ומעניינת על הזוגיות. לינה לא רוצה לעשות סקס עם ראס כי היא מצוברחת ועסוקה, אבל יש ביניהם ידידות אמיתית, מה שלדעתי חסר בהרבה מהסדרות המשפחתיות כיום. אני ממש אוהבת את הגישה המקורית של יוצרי הסדרה".



לא צריך להיות גאון גדול כדי לחוש בכימיה הרבה השוררת בין שני השחקנים המובילים של "נשואים", כישרונם הקומי, ויכולת הכתיבה של יוצר הסדרה, אנדרו גורלנד, שעבורו מדובר בשיר אהבה אחד ארוך לרעייתו במציאות. גריר מצדה אינה בטוחה שהשתתפותה ב"נשואים" תשנה את הסטטטוס שלה בקרב הקהל הרחב, "כי יכול להיות שאני לא יפה מספיק, לא מצחיקה מספיק, ולא מספיק כישרונית כדי להיות כוכבת. אבל גם מעמד של שחקנית עובדת בהוליווד זה לא דבר מובן מאליו. מה שחשוב יותר הוא שאני מרוצה מאוד מעבודתי".



"נשואים", ימי שלישי, yes ,22:00 Drama ו־ yes VOD