אלמלא ידעתם שאליסה מילאנו גדלה והפכה אישה בשלה, אין ספק שהאסימון ירד לכם אחרי שתצפו ב״מאהבות״.
 
מי שלעד תיזכר כסמנתה מיצ׳לי, הילדה המתוקה של טוני דנזה בקומדיה המצליחה משנות ה־80 ״מי הבוס״, משחקת בסדרה ששאבה השראה רבה מ״סקס והעיר הגדולה״ את סוואנה ״סאבי״ דיוויס, אחת מארבע חברות-מאהבות, שתומכות זו בזו וחולקות ביניהן את הסודות הכמוסים, הרומנים ובעיקר את בגידותיהן.

דיוויס היא עורכת דין שעושה בבטחה את צעדיה לקבלת שותפות במשרד משגשג, נשואה להארי, מסעדן נאה ומצליח (ברט טאקר), ולמרות זאת היא פוצחת ברומן מהצד עם דומיניק (ג׳ייסון ג׳ורג׳), קולגה לעבודה. להפתעתה היא נכנסת להריון ולא יודעת מי האב.
 
״אני אוהבת לשחק נשים פגומות, כאלה שלא שמחות בחלקן ומתקשות להעריך מה שיש להן, וכבר מהפרק הראשון היא מקבלת החלטה בעלת השלכות רציניות״, אמרה מילאנו ל״בוסטון הראלד״.
 

אף על פי שהסדרה נקראת ״מאהבות״ (ומבוססת על סדרה בריטית בעלת אותו שם), מילאנו סבורה שהצופים מאוד יופתעו למראה התוצאה הסופית. ״השם הלא שגרתי יביא, ללא ספק, את הקהל, אבל הצופים יופתעו מכמות הלב והרגש שיש בסדרה. אחרי הכל, מדובר כאן בחברות יוצאת דופן, ושיקוף די נאמן של חיי נשים מצליחות במאה ה-21״, היא אומרת.
 
חייה של מילאנו, שנולדה לפני 42 שנה בסטטן איילנד, ניו יורק, השתנו כליל כשנכנסה בגיל 11 לתפקיד המיתולוגי ההוא ב״מי הבוס״. בהמשך שיחקה לצד ארנולד שוורצנגר ב״קומנדו״, הקליטה מספר אלבומים וניסתה נואשות להיפטר מתדמית הבת של השכן בשלל סרטים וסדרות נוסח ״מלרוז פלייס״, ״ספין סיטי״ וכמובן ״מכושפות״, שם גילמה את פיבי הליוול. אלא שגם היא יודעת שעד יומה האחרון, התקשורת תתייחס אליה כאל ילדת פלא.
 
מרבית הילדים שכיכבו בשנות ה-80 וה-90 בטלוויזיה האמריקאית התקשו לעשות את המעבר לעולם המבוגרים, כפי שניתן לראות מהביוגרפיה של פיגורות כמו ג׳ודי סוויטין (״צער גידול בנות״), אמנדה ביינס, לינדסי לוהאן והאקס של מילאנו, קורי היים (״קליע הכסף״), שסיים את חייו בגיל 29 ממנת יתר. ״אני חושבת שכריסטינה אפלגייט (קלי באנדי ב׳נשואים פלוס', א״א) ואני, אנחנו היחידות מהדור שלנו שהצליחו לשרוד בעולם המשחק, גם אחרי שנפרדה דרכנו מהסדרה שהקפיצה אותנו״, היא אומרת. ״תודה לאל שהייתה לי משפחה תומכת, שעזרה לי לעבור את התקופה הלא פשוטה הזאת בשלום״. 

ההופעה ב״מאהבות״ דרשה ממילאנו, הנשואה לסוכן השחקנים דיוויד בוגליארי, השתתפות באינספור סצנות סקס נועזות- חושפניות, אתגר לא פשוט למי שצילמה את הפיילוט לסדרה זמן קצר אחרי לידת בנה. ״באותה תקופה הנקתי את בני, וכל שעתיים הייתי צריכה לפרוש לקרוון שלי כדי לשאוב חלב״, היא סיפרה. ״פה ושם גם יצא לי חלב, וזה ממש השפריץ על הסובבים אותי. כל הכבוד לצוות שנאלץ לסבול אותי, אבל אני ממש לא הרגשתי סקסית באותו זמן״.
 
"מאהבות", ימי שני, 22:00, yes דרמה HD