עורך ארץ נהדרת מולי שגב דיבר היום (שלישי) בכנס לאוטמן למדיניות חינוך באוניברסיטה הפתוחה, וסיפר כי "היו טענות למה הצגנו את בוז'י כחנון וחלש, ואז במקרה יצא איזה סרט (הסרט של ענת גורן בתכנית המקור בערוץ 10) ואז ראינו שבעצם עשינו עמו חסד. התברר שהיינו עדינים איתו". 



"מנגד, את ליברמן הצגנו ככוחני וחזק, ואנשים באו וטוענו שכך אנחנו מעצימים אותו. אנחנו מציגים את האמת הסובייקטיבית שלנו, כך אנחנו תופסים את הדברים", אמר שגב, "הכלי שלנו זה להגחיך, והפוליטיקאים עושים עבודה ממש קלה עבורנו. לא בריא לצרוך את המציאות הישראלית אך ורק דרך המסננת של תכניות הסאטירית אבל אנחנו מוצר משלים לחדשות". 




לבני והרצוג - החיקוי. "התברר שהיינו עדינים איתו". צילום מסך, מתוך "ארץ נהדרת"



לשאלות בעניין מירי רגב ואורן חזן, כדמויות מוקצנות, ענה שגב: "אנחנו לוקחים ומעצימים את התכונות והם מבחינתם משתפים פעולה אתנו. אנחנו מציגים מראה, אם יש למישהו טענות כלפי הדמות שמוצגת במראה, הוא צריך להסתכל על עצמו". 



"אף אחד לא יכול להגיד שמה שאנחנו מציגים לא קיים במציאות או בחברה הישראלית. אנחנו אולי מקצינים אבל לא המצאנו אף תופעה, אנחנו גם לא עושים חשבון מה יקרה אם וכאשר. פוליטיקלי קורקט וסאטירה לא הולכים ביחד, אנחנו צריכים להיות הוגנים, אנחנו לא מתיימרים להיות אובייקטיבים. אנחנו סטריאוטיפים כלפי כולם. אם אנחנו עושים עוול והצגנו מישהו שונה מאוד ממה שהוא באמת אז אנחנו מפסיקים או משנים", אמר עורך "ארץ נהדרת".