א



און רפאלי - בן הזקונים במשפחת רפאלי. אף שבילדותו ניבאה לו סנדרה רינגלר עתיד מזהיר בשואוביז, ובגיל 12 הוא הצטלם עם אחותו לקמפיין של פוקס בסגנון וודסטוק, נכון לעכשיו מסרב און רפאלי לככב בקמפיינים ובסדרות, ולא שלא מציעים לו. אך גם בלי לעשות שום דבר מיוחד יש לבחור 60 אלף עוקבים (ובעיקר עוקבות) בפרופיל האינסטגרם שלו. חפשו באינסטוש את onrefaeli וגם אתם תוכלו להתרשם מבן העשירים החתיך, שיש לו חיים ממש טובים. או לפחות היו לו עד למרץ השנה, אז התגייס לחיל האוויר עם פרופיל 82.



אורבניקה - פריימרק לראשל״צים, או חברה חדשה המציעה בגדים ואקססוריז לנשים, גברים וילדים במחירי רצפה, שבר ואמה ציפי שותפות בה. החנות הראשונה של אורבניקה, שמשתרעת על פני 2,500 מ״ר, נפתחה בג׳י סינמה סיטי בראשון לציון בהשקעה של כ-14 מיליון שקל. כ-10,000 בני אדם הגיעו לפתיחת החנות בסוף מאי, כדי לראות את רפאלי וסלביות נוספות חוגגות חנות שהן בחיים לא היו קונות בה.



אוריאל יקותיאל - הגיי אייקון, בוגר "המירוץ למיליון", מככב לצד רפאלי בפרסומת חדשה של קרולינה למקה ברלין. כדי להיות בטוחים שהיא ראויה לכבוד, בחן אותה אתר רכילות בהתמצאותה בסלנג הגאה, ולזכות רפאלי ייאמר שהיא ידעה את פירוש המילים וודג׳, אוחצ׳ה, יוז׳רלית וג׳ונג׳.



אורי אלנתן - הריץ׳ בוי מסביון שבר יצאה איתו בגיל 18. אלנתן הוא נצר למשפחת אייזנברג הידועה במיליארדים שלה, ומלבד רפאלי הוא מחזיק ברזומה שלו גם את שרי גבעתי, אסתי גינזבורג, אור גרוסמן וכו׳ וכו׳.



אינסטגרם - 1.7 מיליון עוקבים, לא פחות.



אקס פקטור - תמורת מיליון שקל (על פי ההערכות) הנחתה רפאלי את תוכנית הכישרונות המיובאת של סיימון קאוול.



אריאל רוטר - היום הוא בעלה של רותם סלע, אך בגיל 20 היה היורש של אימפריית קסטרו והבויפרנד של בר רפאלי, בת ה-15, שבדיוק דגמנה עבור החברה המשפחתית.



ב



ברבור - כינוי החיבה האלגנטי של רפאלי.



ג



ג׳ובאני טרונצ׳טי פרוברה - בנו של מרקו טרונצ׳טי פרוברה, בעליה של ענקית הצמיגים האיטלקית פירלי, שאיתו בילתה רפאלי קצת בפורטופינו.



גיא המאירי - שנים לפני שהפיק את ״הישרדות״, ניהל מערכת יחסים עם מיה דגן והתחתן עם הבת של יורם ארבל, היה המאירי דוגמן לוהט ואיש עסקים בעלייה, ועל כן זכה לצאת עם רפאלי בת ה-17.



ג׳קי אזולאי - המאסטר שפית היא חברה קרובה של משפחת רפאלי ואחראית על הבאת רוח יהודית לבית המשפחה. אין כמו הפרשת חלה בווילה של הרפאלים בהוד השרון.



ג׳ראר פיקה - לפני כשלוש שנים נצפתה רפאלי בכמה משחקים של ברצלונה, מה שגרם לעיתון ספרדי לפרסם ידיעה כי פיקה מנהל רומן אסור עם רפאלי מאחורי גבה של בת זוגו, הזמרת שאקירה. עיתון ספרדי אחר פרסם הכחשה של רפאלי שטענה: ״אני לא שבויה של אף כדורגלן, אני לא אוהבת כדורגל״.



גשר בשיניים - בין גיל 12 ל-16 היה לרפאלי גשר על השיניים, שעצר את קריירת הדוגמנות שלה לזמן מה. אחרי שהגשר ירד, התקמבקה רפאלי בגדול.



גשר ההלכה - פוסטר ענק של הדוגמנית עדי נוימן על גשר ההלכה גרם לרפאלי לבחור בקריירת דוגמנות. זמן לא רב לאחר מכן התנוסס פוסטר ענק של רפאלי עצמה באותו מקום ממש.



ד



דור רפאלי - אחיה של בר, הצעיר ממנה בשנה. דור דגמן לצדה של בר בקמפיין של קרולינה למקה. בין כיבושיו הרומנטיים אפשר למנות את שיר מורנו, את הדוגמנית קורל סימנוביץ׳ ואת השחקנית-דוגמנית ליהי קורנובסקי. לפני כשנתיים קנתה לו אחותו דירה בפרויקט המגורים מידטאון תל אביב ב-2.5 מיליון שקל, אך לאחרונה הוא מתגורר בארצות הברית.



דיוויד פישר - האקס של מרינה קבישר מ״הישרדות״ ועוד. איש עסקים מיליונר, שרפאלי בילתה איתו כמה חודשים בשופינג בחו״ל.



דיוויד שרבט - שחקן חתיכי שהשתתף בלהיטים טלוויזיוניים כמו ״משמר המפרץ״ ו״מלרוז פלייס״, ובמקרה גם יורש של מותג ג׳ינסים יוקרתי, שאיתו יצאה רפאלי קרוב לשנה בגיל 19, כשהוא היה בן 32.



דין שטרן - מיליונר יהודי ניו יורקי ובנו של מפיק האירועים למיליונרים, מייקל שטרן, הוא עוד מיליונר שבילה כמה ערבים בחברתה של רפאלי.



דליפה - גם רפאלי כיכבה בפרשת דליפת תמונות העירום של הכוכבות מהענן של אפל. אומנם אין הוכחות חד-משמעיות שהתמונה הפרובוקטיבית מכולן שייכת לרפאלי, שכן הבחורה הנועזת מצולמת ללא פנים, אך העגיל ונקודת החן בהחלט מחשידים.



ה



הוד השרון - רפאלי גדלה בהוד השרון ולמדה בתיכון הדרים בעיר.



הנסיך הארי - ב-2011 פרסמו מדורי רכילות שהנסיך הארי משתוקק לדייט עם רפאלי, אך הוא לא הצליח להשיג אחד, ולא כי בר לא אוהבת ג׳ינג׳ים (ע״ע שון ווייט).



הצעת נישואים - לאחרונה קיבלה רפאלי אחת כזאת במהלך חופשה רומנטית באיים המלדיביים.



ו



וויל-איי-אם - חבר להקת בלאק אייד פיז הגיע בשנה שעברה למסיבת יום הולדתה ה-29 של רפאלי בבית הוריה.



ויקטוריה׳ס סיקרט - רפאלי הצטלמה בפרסומות למותג ההלבשה התחתונה הפופולרי, אך מעולם לא צעדה בתצוגת האופנה היוקרתית של החברה, שבאופן אוטומטי מרוממת את הסטטוס של כל דוגמנית לגבהים חדשים. לא נורא, לפחות יש לה שער ב״ספורטס אילוסטרייטד״ ברזומה.



ז



זוגיות - אחרי שנתיים וחצי של זוגיות, הכוללת פרידה אחת מתוקשרת ומעבר למגורים משותפים, ברבור אמרה איי דו לבחיר לבה עדי עזרא. בסוף השנה שעברה עברו השניים לגור ביחד בדירת חמישה חדרים עם נוף לים במגדל היוקרה w בוטיק בפארק צמרת בתל אביב.



ח



חביבת הקהל - ב-2012 נבחרה רפאלי לאישה הסקסית בעולם על ידי קוראי המגזין האמריקאי ״מקסים״.



״חסד מופלא״ - הפעם האחרונה שרפאלי התקרבה לעולם סרטי האיכות היה בגיל 6, כשהשתתפה בסרטו של עמוס גוטמן ״חסד מופלא״. חתונה - עוד אין פרטים.



ט



טבעת אירוסים - רפאלי קיבלה מעדי עזרא טבעת יהלום מבית המעצבת האמריקאית לוריין שוורץ, כחמישה קראט גודלו ומאה אלף דולר מחירה.



טדי שגיא - איש עסקים ישראלי שעשה את הונו מחברת פלייטק, חברת תוכנה לניהול אתרי הימורים באינטרנט, הוא עוד מיליונר ששמו נקשר בשמה של רפאלי.



טוסיק - מדי פעם מוכנה רפאלי להראות לעולם גם את הטוסיק, כמו למשל בפרסומת למותג ההלבשה התחתונה שלה ״under.me״ ובמגזינים שונים.



טל צימרמן - החבר הראשון של בר, שזכה לכמה רגעי חסד איתה בכיתה ט'. מסכן.




מדי פעם מוכנה רפאלי להראות לעולם גם את הטוסיק. צילום: אייל נבו


י



יום הולדת 30 - אתמול, ב-4.6, מלאו לרפאלי 30 שנות מהממות, ואילו מחר, ב-6.6, תתקיים מסיבת ענק סופר-אקסקלוסיבית בחוות רונית בהפקת החבר הטוב נדב שצר (ע״ע). תחת הסלוגן ״בר רפאלי חיה בסרט״ (ההזמנה מעוצבת כפוסטר של סרט אקשן ועליה מתנוססת בר בחליפת עור עם אקדח בכל יד), יחגגו 400 חברים סופר-אקסקלוסיביים את יום הולדתה וינשנשו מנות של השף אביב משה. קוד הלבוש על פי ההזמנה: סקסי-אלגנטי.



כ


״כידון״ - קומדיית ריגול צרפתית-ישראלית בבימויו של עמנואל נקש, המאפשרת לכם לראות את רפאלי בתור סוכנת מוסד.



״כמו גדולים״ - בגיל 5 השתתפה רפאלי בקלטת הילדים ״כמו גדולים״ המבוססת על שירי אריק איינשטיין.



כפות רגליים - כשנשאלה בראיון מה הייתה משפרת בעצמה חיצונית, התוודתה רפאלי שהיא הייתה רוצה כפות רגליים יפות יותר.



ל


ליאונרדו דיקפריו - בנובמבר 2005 פצחה בר במערכת היחסים הארוכה ביותר שלה עד כה, עם לא אחר מאשר ליאונרדו דיקפריו, שאותו הכירה במסיבה לכבוד להקת 2־U בלאס וגאס. רפאלי הייתה בת זוגו של כוכב הקולנוע הענק במשך שש שנים ברוטו (כולל כמה פרידות באמצע), שהכילו לא מעט חופשות בלוקיישנים אקזוטיים, משחקים של הלייקרס, שני ביקורים משותפים בישראל ומפגש פסגה עם שמעון פרס.




זוכרים אותו? ליאונרדו דיקפריו. צילום: רויטרס


מ

מיק ג׳אגר - בקיץ 2014 פרצה מריבה ענקית בין רפאלי לעדי עזרא במסיבה לכבוד מיק ג׳אגר, שהתקיימה במסעדה בתל אביב אחרי ההופעה של הרולינג סטונס בארץ. רפאלי ניהלה סמול-טוק עם הרוקר הקשיש, ואולי אף רקדה איתו קצת, מה שלא מצא חן בעיני עזרא, שאחז בנערתו ונזף בה לעיני כל הנוכחים. המדינה רעשה וגם צהובוני העולם דיווחו על התקרית, אך אחרי פרידה של שבועיים הם הפציעו יד ביד בחתונה של אנחל בונני ודושי לייטרסדורף.



נ



נדב שצר - איש חיי לילה וחבר קרוב של רפאלי. שצר הוא שתמך ברפאלי אחרי פרשת מיק ג׳אגר הכואבת, ולאות הערכה היא העלתה על אודותיו פוסט מלא רגש: ״כל אחד צריך חבר טוב. חבר שיודע לתת, להקשיב ולקבל. כזה שגם בלי לדבר, יודע מתי להתקרב או לקחת צעד אחורה. חבר שאפשר ליפול עליו ואפשר לרקוד איתו. ששם גם כשטוב וגם כשעצוב. כזה שבעיניים עצומות תבטחי בו, שיתפוס אותך אם תמעדי, ויידע להחזיר אותך לדרך הישר. חבר שיד ביד חווים חוויות לאורך החיים והכל באהבה, פרגון שיודע לארגן מסיבות מטורפות, מושלמות, מלאות בשתייה ואהבה. בקיצור, אם מישהו רוצה, קוראים לו שצר, אבל לצערי הוא לא פנוי. אני תפסתי אותו קודם.



נועה צוקרמן - דמותה של רפאלי בטלנובלה ״פיק אפ״י שבה כיכבה לפני עשור. אם לסמוך על ויקיפדיה, הרי ש״למרות חוסר הצלחתה של הסדרה בטבלאות הרייטינג, הביקורות השליליות שקיבלה וההפרזה במין בעלילה, הצליחה הסדרה לגבש קהל עצום ומעריצים״.



ניל רפאלי - האח הגדול של בר, שאותו ילדה ציפי כשהייתה בת 19 ונשואה לבעלה הראשון, שוקי בן פורת. היום ניל הוא בעליה של מסעדת "זינק" ביהוד, ויש לו שני ילדים, מה שהופך את ציפי לסבתא, ויותר חשוב את בר לדודה.



ס



״ספורטס אילוסטרייטד״ - בר הפכה רשמית מדוגמנית מצליחה לדוגמנית-על ב-2009, כשכיכבה לראשונה על שער המגזין ״ספורטס אילוסטרייטד״ בביקיני זעיר. השער התנוסס בשלט חוצות ענק במנהטן ועל מטוס בואינג 737 של סאות׳ווסט איירליינס, והוא נחשף לראשונה בתוכנית הלילה של דייוויד לטרמן. זאת הייתה הפעם השלישית שבה רפאלי הצטלמה לגיליון בגדי הים השנתי של המגזין, והפעם הראשונה שבה היא כיכבה על השער.



"סשן" - דרמה פסיכולוגית באנגלית של הבמאי חיים בוזגלו בכיכובה של רפאלי, שזכה לביקורות איומות ונוראות.



ע



עדי עזרא - הארוס של רפאלי הוא אחד מאנשי העסקים המובילים בארץ. עזרא בן ה־40 נולד וגדל בצפון תל אביב. היום הוא יו״ר קבוצת יבוא המזון נטו (טיבון ויל, ויליגר, שלושת האופים) ומשמש גם כמנהל פיתוח עסקי, מה שאומר שהוא מרוויח יותר מאביו, דודי עזרא, נשיא החברה והבעלים. העיתון ״כלכליסט״ פרסם שעלות שכרו של עדי עזרא ב־2014 עמדה על 2.4 מיליון שקל. וככל שהוא עשיר, כך הוא נחשק. בין האקסיות שלו ניתן למנות את מורן אייזנשטיין, מרינה קבישר ונטלי דדון.



עדי רונן - החברה השנייה הכי טובה של בר (אחרי אמא ציפי). רונן היא בעלת מותג האופנה וזירת השופינג האינטרנטית Adika וחברת ילדות של בר מהוד השרון.



עודד קובו - בנו של בבו קובו ובנה החורג של מירי בוהדנה. יצא עם בר למשך חמש דקות, אך על אף המיליונים של הבחור, זה לא החזיק מעמד.



עוכרת ישראל - ב-2007 הוכרזה רפאלי כעוכרת ישראל בעקבות ראיון במוסף החג של ״ידיעות אחרונות״, שבו צוטטה באומרה ש׳טוב למות בעד ארצנו' הוא משפט טיפשי, כי עדיף לגור בניו יורק, ושהיא לא מצטערת שלא התגייסה כי היא הרוויחה מזה בגדול. באמצעות עורכת דין שלחה הדוגמנית לעיתון מכתב, שבו היא טענה להוצאת דיבה ודרשה פיצוי בסך חצי מיליון שקל ופרסום התנצלות. במכתב נטען כי בכתבה פורסמו ציטוטים שקריים, מגמתיים, זדוניים ונטולי הקשר במטרה ״לעשותה מטרה לשנאה ולבוז בעיני הציבור״. העיתון סירב לפרסם התנצלות בטענה שהשיחה עם רפאלי הוקלטה ודבריה הובאו כלשונם.



עולש - סוג של צמח שעושים ממנו תחליף לקפה, וגם שם של מושב באזור השרון שבו נולדה בר רפאלי. המוטו של המושב הוא ״עולש, פרח של מושב״, משפט שאותו ניתן לומר גם על הבת הכי מפורסמת שלו.



עסקים - המיזם העסקי הראשון של רפאלי היה אתר ״under.me״ למכירת הלבשה תחתונה באינטרנט, שהיא ודודי בלסר ייסדו ב-2011. אחר כך הייתה גם שותפה בסטארט-אפ המייצר אפליקציית אייפד, שבעזרתה ניתן לקנות בגדים שדוגמניות לבשו, ומיזם נוסף המייצר אפליקציה שמאפשרת תשלום בסמארטפון. כיום היא שותפה זוטרה בחברות קרולינה למקה ברלין ואורבניקה.



פ


פוקס - בסוף 2013 נפרדה רפאלי מפוקס, שלה שימשה כפרזנטורית במשך שש שנים ו-11 עונות מוצלחות. סיבת הפרידה מגיעה בגרסאות שונות.



פייר סרקוזי - ב-2011 בילו רפאלי ובנו החתיך של ניקולא סרקוזי ערב יחדיו במועדון בפריז, אבל בזה זה נגמר.



פלפל - בקיץ 2000 הצטלמה רפאלי ביחד עם יעל בר-זוהר לקמפיין משותף של מותג בגדי הים פלפל. באותו קמפיין הכתירה בר-זוהר את רפאלי בתור היורשת שלה בממלכת הביקיני השובבה.



פפראצי - ב-2007 דלקו אחרי רכבה של רפאלי שני צלמי פפראצי מ״פנאי פלוס״ בזמן שהיא נסעה הביתה להוד השרון. בר התקשרה לאבא שלה להתלונן שמטרידים אותה, וברגע שהשניים הגיעו לפתח הבית, הוא יצא להגנתה. הצלם פייר מיקאל כהן תבע את רפאלי האב על נזקים למצלמתו ולאופנוע שלו. אביה של בר הורשע בגרימת נזק ונאלץ לשלם לצלם פיצויים, אך זוכה מתקיפה ואיומים.



צ


צה״ל - כמה ימים לפני תאריך גיוסה לצה״ל התחתנה רפאלי בנישואים פיקטיביים לארי ויינשטיין, חבר של הוריה המבוגר ממנה ב-23 שנה, שבכלל התגורר אז עם ידועה בציבור. מיד אחרי שקיבלה את הפטור, רפאלי התגרשה, וכל העסק גרר אלפי טוקבקים נזעמים ומאיימים. כשהפורום לשוויון בנטל איים להחרים את חברת פוקס, כשהעסיקה את רפאלי כפרזנטורית שלה, החלה הדוגמנית לבקר חיילים פצועים ולגייס עבורם תרומות. ובמהלך מבצע צוק איתן פרסמה ברשתות החברתיות פוסטים של תמיכה בחיילי צה״ל, ולא הפסיקה גם כשעוררה סערת תגובות פרו-פלסטיניות.



ציון ברוך - ה-BFF לשעבר של רפאלי. השניים היו דבוקים זה לזה למשך לא מעט זמן, אך משום מה רפאלי לא הגיעה לחתונה המתוקשרת של ברוך ויאנה יוסף. כשנשאלה על ידי ״חדשות הבידור״ לפשר ההיעדרות, הסבירה רפאלי שהיא לא הוזמנה. כשנשאלה אם הופתעה, היא אמרה שלא: ״אני וציון היינו חברים טובים הרבה זמן, וכמו הרבה דברים בחיים התקופה הזו הסתיימה, וזה בסדר, אין כעס ואין טינה. לחתונות מזמינים אנשים שדיברת איתם בחודשים האחרונים, ועם ציון זה התפוגג״.



ציפי לוין - אמא של בר, החברה הכי טובה שלה וה-momager האולטימטיבית. בגיל 12 נבחרה ציפי לסגנית מלכת המים, אחר כך נהייתה נערת זוהר ודמות פופולרית בקפה ״רוול״. אחרי נישואים לשוקי בן פורת, אז איש בוהמה ושותף של רפי שאולי, שבינתיים חזר בתשובה, וכמה רומנים עם טייקונים אמריקאים (כולל מייקל קרבלו מלהקת סנטנה), התאהבה ברפי רפאלי (ע״ע) ומיד החלה ללדת לו ילדים. במרץ השנה חגגה ציפי יום הולדת 60 במסיבת הפתעה במסעדת ״זינק״ שבבעלותו של בנה הבכור, ולמחרת נמשכו החגיגות בחדר הפרטי שבמסעדת ״התרנגול הכחול״ בתל אביב, כולל טקס חינה בהשתתפות חברות קרובות כמו לאה שנירר, שלי גפני, סנדרה רינגלר וג'קי אזולאי.




ציון ברוך, ה-BFF לשעבר של רפאלי. צילום: מגלן


ק


״קופיקו״ - בסביבות כיתה א' התגלה כישרונה של רפאלי, כשאמרה שישה משפטים בפרק של ״קופיקו״ בערוץ הילדים. ולחשוב שהיא הייתה יכולה להפוך ליורשת של מיכל ינאי.



קניה ווסט - הזכיר את רפאלי בשני שירים שלו. ריספקט.



קרולינה למקה ברלין - מותג המשקפיים שכבש את המדינה בעזרת בר רפאלי, שהיא גם שותפה בעסק וגם פרזנטורית. רפאלי הרגיזה פמיניסטיות רבות בפרסומת שבה היא רוקדת על עמוד בסאבוויי, שכן ברגע שהבחור שמביט בה, מרכיב את משקפיו, הוא מתאכזב לגלות שהיא בעצם בחורה שמנמנה. ולא רק הוא התאכזב - התאכזבו גם רוכשי המשקפיים שגילו שלמותג אין שום קשר לברלין, שכן משרדיו נמצאים בראש העין ואילו המשקפיים מיוצרים בסין.



ר



רד בנד - להקה של בובות, שאותה מנהיגה בובה סגולה ומשופמת בשם רד אורבך, שכיכבה לצד רפאלי בפרסומת לרשת הודיס, שנפסלה לשידור בשעות היום בשל תכנים מיניים נועזים.



רוג׳ר ווטרס - לפני שנתיים פרסמה רפאלי בטוויטר מחאה נגד סולן להקת פינק פלויד שקרא להחרים את ישראל. אם במקור הרגישה מוחמאת מזה שווטרס השתמש בתצלום שלה בווידיאו ארט שהוקרן בהופעות שלו, אחרי שהכריז על חרם על ישראל, דרשה ממנו להסיר את תמונתה.



רפי רפאלי - אבא של בר. בעברו לוחם שייטת 13, עובד בשירות הביטחון ומושבניק סוחר סוסים.



ש


שגרירה - ב-2006 התנדבה רפאלי להשתתף בקמפיין של משרד התיירות, שנועד לשווק את ישראל בעולם.



שון ווייט - גם שמו של אלוף הסנואובורד הג'ינג'י נקשר בשמה של רפאלי.



שערים - רפאלי התנוססה על שערי מגזינים בינלאומיים לרוב, בין היתר ״אל״, ״קוסמופוליטן״, ״מארי קלייר״, ״מקסים״, ״GQ״ ו״אסקווייר״.



ת


תינוקת - בגיל 8 חודשים דגמנה רפאלי לאגפא.



תל ברוך - מדורי הרכילות מדווחים כי בר רפאלי ועדי עזרא יתחילו בקרוב לבנות את בית חלומותיהם בתל ברוך.