הזמר מושיק עפיה הוא המנצח הגדול של האח הגדול VIP שנערך היום (שלישי). בערב נוצץ ומותח של קשת, זכיינית ערוץ 2, בנווה אילן, ישבה חמישיית הגמר במתח והדרמה הייתה בעיצומה. 
ראשונה עזבה את הבית סטלה עמר, שהגיעה למקום החמישי ואמרה: "לראות את עצמך מבחוץ זה הזוי". אחריה עזב את הבית כדורגלן העבר ופרשן ההווה, איציק זוהר, שסיים את דרכו במקום הרביעי. "אני מופתע שהגעתי לגמר, מיציתי, עברתי מסע מטורף, אבל בסופו של דבר אני מרגיש מנצח, למרות שכספורטאי בא לי למות", אמר זוהר. 
שלישית יצאה הדוגמנית שיר אלמליח, רעייתו של הכדורגלן אלרואי כהן, שחיכה לה מחוץ לבית האח הגדול עם חיבוק ענק. "לדעתי נירו לוי יזכה, אני מאוד אוהבת את השניים שהגיעו לקו הסיום אבל הוא היה הכי אמיתי, אני לא יודע מה ראו בחוץ", אמרה שיר למנחים מיד עם צאתה. 

 
"אין יותר טוב מלקבל אהבת חינם"
 
נותרו בבית שניים: השחקן נירו לוי והזמר מושיק עפיה. המנחים, ארז טל ואסי עזר, רק הגבירו את המתח, כהרגלם ועברו שוב אל שני הפיינאליסטים כדי לשמוע את דבריהם טרם ההכרעה. הדרמה רק גברה כשהמנחים הודיעו כי ההצבעה נסגרה. על המסך הוצגו שני קליפים, האחד של נירו והשני של מושיק, שסיכמו את פעילותם בבית מאז נכנסו לשם 38 ימים קודם לכן.
לאחר קליפ נוסף, עוד חסויות ועוד ועוד מריחות ושאלות של משתתפי העונה שהמתינו מחוץ לבית, וכמובן עוד ים של פרסומות בלתי נגמרות, הכריזו המנחים על הזוכה הגדול של האח הגדול VIP: "הזוכה הגדול על פי החלטת הצופים, ולאחר הצבעה צמודה, הוא משיק עפיה".
שני הפינאליסטים התחבקו ומושיק נותר יחידי בבית. נירו לוי יצא אל הקהל הרב שהמתין לו בחוץ ואמר למנחים: "אני עדיין המום. מה שיש לי לומר הוא שאם אמרתי מילים לא יפות במהלך שהותי בבית, אני מתחרט עליהן".

עם ההודעה על זכייתו נכנס עפיה לחדר האח הגדול בדמעות ואמר: "זה הרגע המאושר בחיי. אין יותר כיף מלקבל אהבת חינם ולתת אהבת חינם". עפיה עצמו, היה נרגש מאוד ואמר: "אני צריך לעכל את כל מה שקרה כאן".

הזוכה התבקש על ידי האח הגדול לכבות את האורות ולעזוב את הבית כמנצח הגדול של העונה, לקול צלילי "גולדן בוי" של נדב גדג', הלהיט שייצג את ישראל באירוויזיון האחרון.