השחקן, היוצר ואיש הטלוויזיה מיכאל הנגבי, הידוע כבעל ראש מקורי ושנון, הוא עכשיו חלק מ"שוסטר ושוסטר", תוכנית טלוויזיה חדשה בחינוכית שתעלה היום.
"'שוסטר ושוסטר' עוסקת בצמד בלשים קצת מחופפים, שעובדים בסוכנות הלאומית למציאת קשרים בין דברים", הוא מסביר. "דרך חקירותיהם, לומדים הצופים על שלל דמויות היסטוריות, עובדות ותגליות סופר מרתקות כמו: איך בנו את המגדל הגבוה בישראל? כיצד עובדת העין? מדוע ולמה הומצא הקומיקס? איך חוזים מזג אוויר? איך משחקים LARP? איך בונים כוריאוגרפיה? מה עושים בצופים? כיצד מפיקים זכוכית צבעונית, ואיך מתכוננים לריצת מרתון? לעזאזל, אני יכול להמשיך עם זה לנצח. כל הצוות שעשה את התוכנית עבר בחודש אחד תואר מזורז במדעי הכל מיני דברים".
מה משך אותך לתוכנית הזו?

"העניין הרב שהפרויקט עורר בי, והידיעה שגם הצופים ייהנו וילמדו בדרך כיפית ומשעשעת המון דברים. מה גם שהאחיינים שלי כבר בני 6 והיה לי חשוב להשתתף בתוכנית שהם יוכלו לראות ולהתגאות בדוד שוסטר. סליחה, מיכאל. בתוכנית משתתפת גם שחקנית מדהימה ומצחיקה, שאני בטוח שנשמע עליה עוד המון המון שנים: לירית בלבן. לירית מגלמת את גבריאלה בושמיץ, הארכי-מרשעת הכי מטומטמת שהופיעה אי פעם על המסך. את החוקרת הנוספת משחקת שירה נאור".
אתה מתעסק גם בתכנים ברשת, אבל שומר על נוכחות בטלוויזיה.
"הטלוויזיה היא מדיום מצוין השומר על כוחו כמדורת השבט. משהו שעדיין לא קורה לגמרי בצפייה באינטרנט. אני מאמין שעד שכולנו נצרוך תכנים רק מהאינטרנט - הטלוויזיה תהיה מוכנה לשינוי. למעשה, כבר עכשיו אפשר לראות חצי מהעונה הראשונה של 'שוסטר ושוסטר' באתר של החינוכית".
אתה ממשיך להיות פעיל גם מאחורי הקלעים?
"קשה לי לוותר על יצירה מאחורי הקלעים, באותה מידה שיהיה לי קשה לוותר על הופעות הסטנד-אפ ומשחק בקולנוע ובטלוויזיה. אני משוכנע שלא הייתי שלם אם לא הייתה לי נגיעה בשני העולמות האלה, מפני שכל אחד מציע אתגרים גדולים, שיטות עבודה מרתקות ומפגשים עם אנשים יוצאי דופן".
מה מעשיך בימים אלו?
"בימים אלה אני שוקד על סדרת האינטרנט החדשה 'עסק משפחתי', שהיא פרויקט משותף שלי ושל חברי הטובים גל דרן, ניר נחום, דניאל אדר, רודי סעדה ואורן קסטנבאום. אם אין לך מקום לכל השמות, תשמיטי את אורן קסטנבאום. מה זה השם הארוך הזה, רבאק? פרק הפיילוט, אגב, זכה במקום הראשון בתחרות 'יוצרים ברשת 2.0', אבל אני מעדיף לא לחפור, ופשוט להגיד, בחיוך, לאלה שלא ראו וממש בא להם לצחוק, תקליקו את הפרק הראשון ביוטיוב. ואם באמת, אבל באמת באמת באמת, יש לב אוהב שפועם בקרבכם - תעשו לי מאדר פאקינג לייק בעמוד הפייסבוק. אני אף פעם לא משווק אותו, אז הנה אני מתחיל. בינינו, אין שם יותר מדי, אבל אם ייכנס מישהו, אני מבטיח להעלות סרטונים. חינוכיים כמובן".
מה עוד?
"בנוסף, כתבתי עם הבמאי נמרוד שרגאי תסריט לסרט עלילתי באורך מלא. מדובר בקומדיה אפלה על סופר כושל שגונב משכנו, נער בן 15, ספר שלם שנכתב בכלל למגירה. אני מאוד מתרגש לקראת הצילומים. הם יתחילו ברגע שמישהו יביא לנו שני מיליון שקלים. עסקתי בהמון דברים בשנים האחרונות, וגם בשנים הלפני אחרונות. ידעתי גם לנוח, שזה חשוב לא פחות, ותמיד ממלא את המצברים. בין לבין נכנסתי די חזק לאוריגמי, קיפולי נייר בעברית. אני חושב להקים מועדון אוריגמי, שעם הזמן יהפוך לאיגוד ואז למפלגה. לעזאזל, אני מקים אותו ברגע זה. שלחו לי פרטים בפייסבוק + שתי תמונות (בלבד!) של מודל שקיפלתם. לבני 18 ומעלה בלבד. סורי, ילדים, בשבילכם עשיתי את 'שוסטר ושוסטר'". 
״שוסטר ושוסטר״, א'־ה', החל מה־19.7 (היום), 14:00, חינוכית 2; א׳־ה', 18:00, חינוכית 23