במהלך שירותו הצבאי בתיאטרון צה"ל, הכיר עודד פז את יובל סגל, אילן רוזנפלד וקובי פרג'. הארבעה, יחד עם יואב צפיר, יצרו את הסדרה "גרוב סטייל".



אותה גרוב סטייל שינתה לימים את שמה ל”הפיג'מות", שהפכו אגדת ילדים. יחד עם חבריו ל"הפיג'מות", השתתף פז בפסטיגלים, ואפילו שבר שיא: השחקן היחיד שהשתתף בארבעה פסטיגלים רצופים.



ועכשיו - עד סוף הקיץ - אתם יכולים לראות את פז במיני ישראל. "זאת כבר הפעם השנייה שאני מופיע בחודשי הקיץ במיני ישראל", הוא מספר באולם חזרות בדרום תל אביב, "לפני שנתיים זה היה עם ההפקה 'האוצר הנעלם'. השנה זה עם המחזמר 'עמי ותמי'. יש משהו מאוד מיוחד בלהגיע לפארק המיניאטורי הזה. אתה תמיד מרגיש הכי גדול מהחיים. אומנם כל הפארק עשוי מדגמים מוקטנים של מקומות ברחבי הארץ, אבל יש בו אזור אחד שממש לא מוקטן, וזה האמפיתאטרון הענק. מקום מדהים להופיע בו. הוא מכיל 1,700 מקומות. הייתה לנו פעם הופעה שבאותו הערב הופיע אביתר בנאי".



זה אומר שהייתם מופע החימום שלו?
"אם כן, אז נראה לי שזאת פסגת הקריירה שלי".



פז עובד בלי הכרה. רק השנה ביים את הצגת הילדים המוזיקלית "ילד פלא", חזר לשחק את דורון שראוזינגר בסדרה "גאליס" והתחתן עם אושר סלים.



מה כבר אפשר לחדש ב"עמי ותמי"?


"זאת גרסה עכשווית של הסיפור על שני האחים שמוצאים בית ממתקים בלב יער, ובתוכו גרה הגברת פומפדור. אני מגלם את הדוד של עמי ותמי. ההצגה עלתה בחנוכה שעבר, ובעקבות ההצלחה הוחלט לקצר אותה מעט ולהתאים אותה לפארק מיני ישראל. הצגה מצחיקה עם שירים ודמויות מטורפות. למפיקים היה מאוד חשוב שהקהל גם ייהנה מהפארק עצמו וגם יספיק לראות את ההצגה. לכן היא מוצגת בשעות אחר הצהריים, כשמתחיל להיות מזג אוויר מאוד נעים. ואם זה לא מספיק, אז גם כל מי שמגיע מקבל מתנה מתוקה".



מה אתה מכין לנו לחנוכה השנה?


"אני הולך לעשות משהו שעוד לא יצא לי לעשות. מחזמר, ועוד פיטר פן. בשנים האחרונות בחנוכה תמיד השתתפתי באחד ממופעי הענק של הפסטיגל, או במותק של פסטיבל. השנה סוף סוף יצא לי לעשות דמות במחזמר, ולא סתם דמות - הרשע, קפטן הוק. זהו אתגר עבורי ואני בטוח שאצליח לעשות אותו. כמובן שקפטן הוק יקבל איזושהי נגיעה קומית. בכל זאת אני מגלם אותו. את חנוכה השנה אעביר לצדם של עפר שכטר, שיגלם את פיטר פן, ועדי הימלבלוי, שתהיה וונדי. זוהי הפעם השישית שעדי ואני נשתף פעולה בחנוכה. אני לא יודע מי עוקב אחרי מי, אבל זה כיף גדול. אני מת עליה. על הדרך, אוכל גם ללמוד להחליף חיתולים מהאמא הטרייה. מה שנקרא, בקרוב אצלנו".



באמת מגיע לך מזל טוב. לפני חודש התחתנת.


"הייתה לנו חתונה מדהימה. אושר ואני תכננו אותה במשך חצי שנה, לקחנו מפיקה מדהימה בשם מורן גולדשטיין, שפשוט הפכה את האירוע לקסום. מאוד התרגשנו. זה אירוע שאתה עובד עליו כל כך הרבה, ובסוף לא זוכר כמעט כלום מרוב התרגשות. מה שאני כן זוכר, זה שהחברים הקרובים מהפיג'מות עשו לנו שיר שמספר על זה שהם הכינו סרט, אבל אז הסרט לא עבד, אז הם שרו על מה היינו רואים בסרט, אם הוא היה עובד. כל מיני דברים מופרכים, כמו ברכה מנשיא המדינה ועוד. הם עשו את זה בכוונה, כמובן. בסופו של דבר, הגאונים האלה הקרינו באמת ברכה מנשיא המדינה, שהייתה מיועדת לאושר ולי".



איך היה לביים את "ילד פלא"?


"חוויה מדהימה. ההצגה 'ילד פלא' כבר רצה שנה שלמה, והתגובות פשוט מדהימות. בחודש אוגוסט יש 11 הצגות, שזה המון להצגת ילדים בחודשי הקיץ. מעולם לא למדתי בימוי. גם לא משחק. זה פשוט דברים שברגע שאני מרגיש שאני מסוגל לעשות, אני קופץ על ההזדמנות. כנראה שיש לי הרבה מזל, כי זה איכשהו יוצא לי כמו שצריך". 



"קיץ מתוק" – פסטיבל קיץ במיני ישראל, תאריך נעילה: 29.8, פרטים: www.minisrael.co.il; טל' 1-700-559-559