הסאגה ב"מאסטר שף" נמשכת.



מי שחשב שברגע שהתכנית תגיע לשלב הגמר והרוחות יירגעו, טעה ובגדול.



תקציר הטלנובלה: למא שחאדה, אחת מהמועמדות בתכנית, עלתה אמש לגמר יחד עם מסימליאנו ורחל, בעוד מיכל הודחה ברגע האחרון, לאחר שהכינה מנה של קוביות טונה על מצע אורז והשופטים אמרו כי "זו מנה של בית קפה".



רחל הייתה המתמודדת המועדפת על רבים מצופי התכנית, בעוד הם לא הבינו מדוע למא נשארת בתכנית, על אף שלטענתם היא לא טובה מספיק.



הבוקר (שני) הציפו כמידי שבוע הצופים ההמומים את עמוד הפייסבוק של התכנית בתגובות נזעמות.



אחת מהצופות כתבה: "ללמא היה איזה 86670084 נפילות. סבבה, אנחנו יודעים שאת בשלנית טובה, אבל יש אנשים שראויים יותר ממנה להיות בגמר".



צופה אחרת הציעה רעיון מקורי: "אני מציעה להדיח את השופטים. זה היה ממש פתטי לראות ולשמוע אותם מתקפלים מול למא ומתחנפים אליה רק מפני שיש להם נקיפות מצפון על הביקורת על "הבישול של למא".



"תמיד לבנה, תמיד יוגורט, ומזה שפים ברמה שלהם מתלהבים? הייתי אומרת שאחרי אתמול הם צריכים להוציא את הלשון של כל אחד מהם מהת......של למא. בושה!!!!!!".



אחת מהגולשות חושבת שזה משחק מכור מראש: "מזל שלא בזבזתי את הערב על לראות את זה וכבר לא בא לי לראות הגמר פשוט בזיון פשוט משחק מכור צריך להוריד את התוכנית".



"זהירות ספוילר: והזוכה בתוכנית הגמר של מאסטר שף היא למא עם המתכון המופלא ביצת עין עם יוגרט, כל כך אותנטי וטעים מנה מופלאה", כתב צופה אחר.



טוקבקיסט אחר הציע לסיים את הסאגה: "חברים, אולי נפסיק להתעצבן ופשוט נסדר להם גמר של 5% רייטינג? הטוקבקים כאן ממש לא משנים להם, הרי התוכנית סיימה לצלם עוד לפני ששודר הפרק הראשון!"