"מוטי וקירשנבאום" ללא מוטי: המגיש ואיש התקשורת ירון לונדון, יגיש הערב (שלישי) בשעה 18:00 את התוכנית "לונדון וקירשנבאום", ללא מוטי ז"ל.



בראיון לגל"צ התייחס לונדון להנחיית התוכנית לאחר פטירתו של הפרטנר שליווה אותו בהגשה בערוץ 10 והפך לחברו הטוב: "לא אומר על כך דבר, את האבל אשאיר לחוג המשפחה והידידים. אשדר כרגיל, האבל שלי לא ישתרבב לתוך התוכנית".



לשאלה כיצד יצליח לעמוד בשידור ללא קירשנבאום ז"ל, ענה: "אעמוד בזה ללא קושי, אין מה להסביר, צריך לקום ולעבוד ולשרת את הציבור".



על היחסים עם קירשנבאום הוסיף: "צריך להיזכר שמדובר במערכת יחסים של שותפות אדוקה, אנחנו זוג תקשורתי די נדיר - כי לא סיימנו את יחסינו לרעה ואנו ידידים 40 שנה". 
 
גם כנען קירשנבאום, בנו של מוטי קירשנבאום ז"ל שהובא ביום ראשון למנוחות, התראיין לגל"צ וסיפר על החיים ללא אביו. 

"זה היה לא צפוי"
"ארבעה ימים אחרי ואנחנו לא מאמינים שזה קרה, זה לא נקלט", אמר כנען, שיצא עם אביו למסעות באפריקה והשתתף בצילום הסרטים הדוקומנטריים שיצר. 

"זה היה מפלט בשבילו לדבר איתנו בטלפון והיינו מדברים המון על הכל", היינו בדרך לקמפינג עם המשפחה וקיבלתי טלפון, הזעיקו את כולנו והיה ברור שזה משהו חמור. כולם עזבו הכל ובאו. הוא היה בריא לגמרי, נבדק אחת לשנה ולא היה חולה בשום מחלה. הוא לא היה רזה ועישן לא מעט בצעירותו, אבל הכל היה בסדר. זה היה לא צפוי". 
עוד סיפר כנען על אביו: "הוא היה טוטאלי לגמרי מבחינת פרפקציוניזם, היה משיג כל מה שרצה והייתה לו סבלנות אדירה לחכות שהדברים יקרו כפי שרצה". לקראת סיום הריאיון אמר בבכי: "את הסרט שאבי לא סיים נשלים ברוח שלו, כפי שהוא היה רוצה".