אסף הראל חתום על לא מעט פצצות רייטינג בשנים האחרונות, אשר סידרו לו שם לא רע בעולם הטלוויזיה.



בין היתר אפשר למצוא את שוטטות, מ.ק 22, כל לילה עם אסף הראל, מסודרים והפרלמנט. בשנים האחרונות החליט הראל לעבור לעולם הסטארטפים והקים אפליקציית וידאו בשם ג'ובי (Jovie), אך כנראה שחיידק הטלוויזיה לא ממש עזב אותו. 



בפוסט שפרסם היום (שלישי) אסף הראל, הוא הודיע על חזרתו ללייט נייט בערוץ 10, אותו ערוץ בו הגיש כבר תוכנית בעבר. הפעם, מנסה הראל לגייס אנשים חדשים שיכתבו לו את התוכנית ויעבדו צמוד ביחד איתו.



"יש לי בשורות טובות ובשורות ממש טובות", כתב הראל, "הטובות, שאולי כבר שמעתם, הן שאני חוזר לערוץ 10. לייט נייט יומי, ממש כמו פעם, כל לילה בחצות, לקהל איכותי ומתנשא שלא מסוגל לראות את הזוועות שמשדרים לנו בפריים טיים. הבשורות הממש טובות הן שאני מחפש כותבים! לא צריך נסיון, לא צריך קשרים, רק חוש הומור קיצוני ורצון עז שמישהו יישמע אתכם".


"אז אם תמיד חלמתם להיות כותבים קומיים זאת ההזדמנות שלכם. באמת. בסיבוב הקודם לקחנו 10 אנשים מוכשרים, חסרי נסיון, והפכנו אותם ליוצרים ממורמרים עם מלא נסיון. אם זה מדבר אליכם, אתם יכולים ליצור קשר עם הראל ב[email protected]."
 
למרות הפוסט, הוא גם מזהיר מראש ואומר: "תביאו בחשבון שאם לא כתבתם עד היום לטלוויזיה אני ממליץ לכם מכל הלב לא להיכנס לתחום הזה. ברצינות. עושים פה טלוויזיה גרועה, לא מקצועית ולא כיפית. אם יש לכם מקצוע אחר - תישארו איתו. אבל אם אתם סתם יושבים משועממים בבית ולא עושים כלום עם החיים שלכם ואתם גם מצחיקים בטירוף אז יאללה. בואו. יהיה כיף!", סיכם.