בינואר האחרון, אחרי שני פרקים משודרים של "אימפריה", טרנס הווארד - המשחק את לושיוס ליון - אמר לטרג'י פ. הנסון, כוכבת הסדרה, שהיא הפכה לאייקון תוך שבועיים. "אמרתי לו: נראה לך? ואז נכנסתי לטוויטר ואמרתי לו שהוא צודק. ראיתי תינוקות לבושים כמו קוקי, גברים לבושים כמו קוקי ואפילו כלבים לבושים כמו קוקי. הייתי בשוק", סיפרה הנסון למגזין "הארפר'ס בזאר".



הנסון (45), שחקנית מוערכת, נאלצה לחכות קרוב ל־15 שנה, כולל מועמדות לאוסקר עבור "הסיפור המופלא של בנג'מין באטן" ותפקיד קבוע בסדרה "מבוקש", עד שהגיעה הפריצה המיוחלת.



"אני חושבת שקל לצופים להתחבר אליה, והם מרגישים שהיא כמו הנפש התאומה שלהם, כי היא לא דופקת חשבון, אומרת ועושה דברים שהם בחיים לא יעזו", אמרה. "אם היינו חיים בעולם שבו אנשים לא מפחדים לחיות את האמת שלהם במקום להתעסק כל הזמן בלהיות פוליטקלי קורקט, העולם שלנו היה מקום הרבה יותר טוב. רוב האנשים משחקים אותה פוליטקלי קורקט. כששואלים אותם שאלה, הם מקשיבים, ואז עושים מניפולציה לאמת. קוקי בנויה אחרת לגמרי, ולא מרגישה צורך להתנצל על כלום, אפילו לא על זה שהיא מכרה סמים כי הייתה צריכה להאכיל שלושה פיות. אחרי הכל, היא שילמה את חובה לחברה בריצוי 17 שנות מאסר".



העונה השנייה של דרמת ההיפ־הופ, שהוכתרה כתגלית של עונת השידורים הקודמת בארצות הברית וזיכתה את הנסון במועמדות לאמי, נפתחת שלושה חודשים אחרי מאסרו המפתיע של לושיוס. קוקי ובני בריתה במשפחתה מנסים לנצל את חלון ההזדמנויות שנוצר כדי לערוך השתלטות עוינת על אימפריית המוזיקה באמצעות המשקיעה החיצונית מימי וויטמן (מריסה טומיי).



אלא שגם מאחורי סורג ובריח מצליח לושיוס לנהל את "אמפייר" בסיועו של הבן ג'מאל (ג'סי סמולט). ראוי לציין כי בעקבות ההצלחה המטאורית, יתארחו בעונה הנוכחית פיגורות בקליבר של כריס רוק, לני קרביץ, אדם רודריגז, אלישיה קיז, לודוקריס ופיטבול.



"כדי שנוכל לאתגר את הצופים אנחנו חייבים לאתגר גם את עצמנו, ולכן העונה החדשה מאוד מפותלת, עשירה בטוויסטים, ושלדים שיוצאים מהארון החושפים את מערכת היחסים המורכבת בין בני משפחת ליון", אמרה. "שעות הפריים טיים בטלוויזיה היו פלטפורמה בטוחה שנים רבות, אבל אני חושבת שההצלחה של 'אימפריה' נובעת מכך שהיא הולכת נגד הזרם ומשתמשת למעשה בפורמולה של ערוצי הכבלים. קוקי משתמשת במילים מסוימות, שעד היום אפשר היה לשמוע אך ורק בכבלים, כשהדמות שלה היא ממש לא הדמות הטיפוסית שרואים בערוצי השידור הרגילים".



על השאלה המתבקשת, כמה היא וקוקי דומות, משיבה הנסון: "הייתי אומרת שבקוקי יש אולי כ־20% מטרג'י. לכל דמות שאני משחקת אני מביאה קצת מהחיים ומהניסיון שלי. אבל אני ממש לא ישירה ואסרטיבית כמוה". 



"אימפריה 2", ימי שני, 22:00, yes דרמה