חצי שנה לאחר שהצהירה על כוונתה להתרחב, ענקית הצפייה הישירה נטפליקס הודיעה הערב (רביעי) שהיא פתחה את שירותיה ל-130 מדינות נוספות, כולל ישראל, כחלק ממאמציה להרחיב את פעילותה, ובשל איטיות גדילת כמות המנויים בתוך ארה"ב. הפלטפורמה החדשה כוללת תפריט הגדרות באנגלית ובערבית, אך לא בעברית בינתיים. המהלך המהפכני של החברה סוקר בכלי התקשורת ברחבי העולם, פרט לסין.



הסדרה "מרקו פולו" של נטפליקס (צילום מסך)
הסדרה "מרקו פולו" של נטפליקס (צילום מסך)


מניות החברה, שהסדרות המפורסמות שאותן יצרה כוללות את "בית הקלפים", "כתום זה השחור החדש" ו"נרקוס", עלו ב-5.5% ל-113.60 דולרים אחר הצהריים. בין המדינות הגדולות שהצטרפו לשירותי החברה יחד עם ישראל: הודו, ניגריה, רוסיה וערב הסעודית, כך לפי דבריו של המנכ"ל ריד הסטינגס בתערוכת האלקטרוניקה בלאס וגאס.

מהחברה, ששירותיה היו זמינים כבר בכ-60 מדינות, נמסר בעבר כי המטרה אליה היא מכוונת היא לספק את שירותיה ב-200 מדינות לפחות עד סוף שנת 2016. בשל הגבלות ממשלת ארה"ב על חברות אמריקניות, נטפליקס לא תהיה זמינה בחצי האי קרים, בצפון קוריאה ובסוריה. עוד נמסר כי נבדקת אפשרות לספק את השירות גם בסין. בחודש יולי האחרון אמרו בנטפליקס כי התוכניות להיכנס לשוק הסיני כבר ב-2016 עלולות להתעכב.