קוקו היא המודחת השביעית של בית האח הגדול. אך יש גם מנצח בהדחה זו, שי חי, שכל כך רצה שהיא תודח. ייתכן שהצופים הגשימו את משאלתו והדיחו אותה למענו, או הענישו אותה כי העזה לפגוע בו. בכל מקרה, עם שי חי או בלעדיו, קוקו לא יצרה עניין מיוחד והלכה לאיבוד בתוך העדר, כפי שתיאר אותה שי חי בפינתו השבועית, ולכן הגיע זמנה ללכת הביתה.



האם מעמדו של שי חי בתוך הבית יתחזק אחרי הניצחון הטקטי של הדחת קוקו? לא בעונה זו שקנאה וחוסר פרגון הם ממאפייניה. הטינה כלפיו רק תגבר. ברק יאחל לו שישפכו עליו גריז בתחנת דלק ואור תאחל לו שייחרב עליו ביתו (רק כמובן כשהילדים שלו לא נמצאים במשמרת שלו באותו שבוע). הכסילים האלה לא עוצרים אפילו לרגע ושואלים את עצמם האם כדאי להם להמשיך ולהפגין עוינות כזאת כלפיו, כאשר כל שונאיו נושרים אחד אחרי השני היישר לזרועותיהם המחבקות של ארז וקורין.



היחיד שהתחיל להפנים כי צריך לשנות אסטרטגיה הוא דודו. הוא אפילו לא ניסה להסתיר את התגלית הזאת ורץ לגלות לעומרי: תשמע, אל תיפגע אבל אני חייב להיות נחמד אל שי חי כי בחוץ מאוד אוהבים אותו ואני צריך לדאוג לעצמי. סוף סוף דייר בבית האח שלא מתבייש להודות שהוא חייב להיות צבוע בגלל שיקולים אסטרטגים.



קוקו אביסדריס בכניסה לבית האח הגדול 7 (צילום: רפי דלויה)



וכך, דודו שמשחק אותה מן פתי שמדבר בשפה עילגת כדי להתחבב על ההמונים, מתגלה כלא תמים בכלל, אלא כבוחש בקלחת במלוא המרץ. משדך, בוכה ומתמסכן, מתחנף ומבקש חיבוקי מתעצבן ומרים את הקול ואפילו מקלל כאחד האדם. קצת מכל דבר, הופך אותו לדמות צבעונית ועובדה שהוא ניצל מכל ההדחות עד כה בדיוק כמו שי חי. גם לא בטוח שהוא תלוי כל כך בעומרי, להפך. עומרי מקרקר סביבו יותר מאשר סביב היפהפיות של הבית. בסוף דודו עם מבט הנבך שלו, עוד יגיע לגמר ואפילו לשלישייה האחרונה.



"למה אתה נאצי אליי?" אמרה תני לשי חי, והצופים השאירו אותה והדיחו את קוקו כי הם אוהבים שמטילים עליהם פצצות לשוניות. ואם שי חי "נאצי" רק בגלל שהוא לא דיבר עם תני, על אחת כמה וכמה שהוא נאצי כשהוא כן מדבר ואומר את דעתו הכנה בפינתו "כל האמת בפרצוף". בכלל, כל מי שמביע דעתו במדינה הזאת הוא נאצי או בוגד. כמו ג'קי מנחם שקבע את המטבע הלשוני "של הביוקר", כך גם תני הכניסה מטבע לשון שאפילו תינוקות יעשו בה שימוש ויקשקשו "נאצי" כל פעם שהם לא יהיו מרוצים.



"עצרתי את החיים שלי בשבילך כשהסכמתי להיכנס לבית האח הגדול", התלוננה בפניו תניה. מה בדיוק עצרת? קריירה של מדענית ראשית במכון ויצמן? ולמה שלא תגידי את האמת שרק בזכות שי חי נכנסת לבית האח וחשבת כמו הרבה פראיירים נאיביים אחרים שזה יכול להיות קרש קפיצה לעולם הסלבריטאיות והקמפיינים, ומי יודע, אולי יום אחד תגיעי להיות מגישת תחזית מזג האוויר.



בריב של ברק עם שי חי שהאשים אותו בגניבת מצית, ברק התעצבן על שי חי וקרא לו "הומו". כאשר בשיח הציבורי כל ההומופובים חוטפים על הראש, מבליח ברק עם אמירה הומופובית כנגד עצמו. אחד הרגעים היותר מבדחים בתולדות האח המספק חומר למחשבה לכל הרבינוביצ'ים באשר הם.