הדוגמנית הודא נקאש, יוצאת "הישרדות", שוחחה ב"רדיו ללא הפסקה 103FM" עם מושיק גלאמין, הקולגה מתוכנית הריאליטי. "אני מודה שיצאתי סתומה שלא עשיתי איתך ברית", אמרה לו. "עכשיו אחרי שהודחתי הצטרפתי להקלה הזאת של אחרי ההדחה. החוויה עצמה של הישרדות היתה מאוד קשה, פסיכי ברמות, מאתגר מאוד. התגובות בהתחלה לא היו משהו, אבל לאט לאט זה השתפר ואני מקבלת יותר אהבה מהקהל. שאר השורדים? אני בסדר גמור עם כולם. אין לי כלום נגד אף אחד. מה שקרה שם שיישאר שם. צריך לפתוח פה דף חדש".


 

כמו שקרה ליוצאי ריאליטי אחרים, החשיפה העניקה דחיפה לקריירה של הדוגמנית, שמספרת: "אחרי 'הישרדות' דברים קצת השתנו. אני פתאום מוכרת בכל מקום ואני נהנית מזה, זה מעניין מאוד. כבר לא קוראים לי לאודישנים, אני פשוט מקבלת עבודות, לא רע בכלל. קיבלתי קמפיין של חברת בגדי ים. אני הפרזנטורית שלהם. הצטלמתי ואני הפנים החדשות שלהם".

נקאש אולי לא תזכה ב"הישרדות", אבל זכתה בבן זוג, רועי מולה, אותו הכירה על האי במהלך הצילומים. "קלטתי אותו בהתחלה עוד לפני שנכנסתי עמוק למשחק, אבל בהמשך איבדתי את זה", היא נזכרת. "אסור היה לדבר שם בין הצוות למתמודדים אבל דיברנו כשחזרנו לפה. זה התגלגל מהר, לא ציפינו, לא בנינו, זה פשוט קרה".

בשבוע שעבר זכתה הודא לחיקוי מדויק ומשעשע של שני כהן ב"ארץ נהדרת". "ידעתי שיהיה חיקוי, מהפרומונים", היא מסבירה, "אהבתי אותו כי דמות ב'ארץ נהדרת' זה כבוד מאוד גדול, וזה כבוד בשבילי. זה היה מצחיק מאוד".

"מושיק גלאמין", כל חמישי ב-21:00 "ברדיו ללא הפסקה 103FM"