רונית אלקבץ נטשה בזעם את אולפן חדשות 2 במהלך ראיון איתה הערב (חמישי) בתוכנית "שש עם עודד בן עמי", לאחר שנשאלה על פרשת משה איבגי. אלקבץ הגיעה על מנת לקדם את עליית הסדרה הצרפתית בה היא מככבת כראשת הממשלה של צרפת ותעלה בקרוב גם בישראל.

אלקבץ נשאלה על ידי הכתב יונתן ריגר: "ראש ממשלת צרפת זו את, איך זה קרה?" וענתה כי "בפשטות, התקשרו, שלחו תסריטים" וסיפרה כי הסדרה שודרה "בצרפת שבוע שעבר, בישראל החל משבת הקרובה".
אז, אמר לה ריגר: "אנחנו כאן בכל זאת בישראל, אני מניח ששמעת על פרשת משה איבגי, יש כבר תלונה במשטרה..." ולכך ענתה אלקבץ: "זה לא מעניין אותי".
 

היא שאלה בתגובה את ריגר: "למה באתי לכאן?" והוא ענה: "כדי לקדם את הסדרה" ואלקבץ ענתה: "יפה, אז מה אתה מדבר איתי על איבגי?".

מנחה התוכנית עודד בן-עמי נחלץ לעזרתו של ריגר ואמר: "היינו כועסים עליו אם הוא לא היה שואל אותך", ואז ענתה לו אלקבץ: "אתה לא יכול להתחיל... אתה מזמין אותי לדבר על הסדרה ואפילו לא שאלה אחת - ואתה עובר אל איבגי. אני לא יכולה לשתף פעולה במצב הזה". בן-עמי אמר לה בתגובה: "את יכולה לנסות..." והיא ענתה: "זה לא מכובד". 
"זה לא מכובד מה שאת עושה", הטיח בה בן-עמי בזמן שהיא קמה מכסאה ועזבה את האולפן בזעם". מכיוון שהמיקרופון הצמוד אליה עדיין פעל, היא נשמעה אומרת: "זו חוצפה".