בשבוע של ההפסד המאכזב בגמר הישרדות, התראיינה רוסלנה רודינה אתמול (שישי) לערוץ 10, סיפרה על העבר הקשה שלה כעולה חדשה - ונטשה בכעס כשנשאלה על פרשת אביו של בעלה, אייל גולן והקטינות.

בתחילת הראיון סיפרה רוסלנה על ימיה כעולה חדשה בחדרה בשנות התשעים. "פתאום נחתנו, והכל שמש", סיפרה רוסלנה. "נחתנו מאוקראינה שהכל קפוא. ראיתי דקלים והתלהבתי. אבל מהר מאוד הגיע הקושי. פתאום אבא שלי שהיה מייבא מכוניות מגרמניה צריך להתחיל פה כמלצר. החיים שלי כל כך רחוקים היום ממה שהיה אז. זה כמו סרט שחלמתי עליו. דווקא מהמקום הנמוך הזה, זה גורם לך לרצות משהו שהוא יפה. עתיד טוב יותר".

רוסלנה סיפרה על אחיה, שהתמכר בתקופה זו לסמים. "הייתי אחות קטנה נודניקית והלכתי אחריו. ראיתי אותו יום אחד בסמטה מסניף. נתתי לו יומיים להפסיק, ואמרתי לו שאחרת אני מספרת להורים. עקבתי אחריו וראיתי שהוא ממשיך, אז אמרתי להם. ניסינו להכניס אותו לטיפולים, וזה לא דבר קל, לראות את אח שלך עם קריז מאיים להתאבד. הוא היה מזריק, הגיע לסמים קשים מאוד".


רוסלנה. "אני לא מתייחסת לזה, ואנחנו סיימנו את הראיון ברגע זה". צילום: צ'ינו

כשנשאלה על בעלה אייל גולן, התחילה השיחה לעלות בטונים. "את מכירה את הדימוי שלו, מחליף בחורות כמו גרביים?" שאלה המראיינת. רוסלנה השיבה ש"זה מה שאמרתי לו, שאני לא אחת מהבחורות האלו. בגלל זה גם הייתה לו תקופה ארוכה מאוד לחזר אחריי. להבין שאני לא עוד אחת". כשרוסלנה נשאלה אם היא הבינה שזה דבר שיכול להקפיץ את הקריירה שלה, היא השיבה מיד "זה לא דיבר אליי. הכסף מבחינתי בא והולך".       

אך השיא הגיע כשנשאלה רוסלנה על הפרשה סביב אביו של אייל גולן ויחסי המין עם בנות-נוער. "הכרת את הסיטואציה הזאת, עם אבא של אייל שמביא נערות הבייתה?", שאלה הכתבת. בשלב זה התפרצה אחת מהיחצ"ניות של רוסלנה את הראיון ואמרה "אני לא מבינה למה צריך להיכנס לזה".

הכתבת המשיכה ללחוץ ואמרה "אני שואלת אותך כאישה לאישה, זה לא נושא קצת בעייתי בשביל אשה כל כך חזקה, שהיא תומכת במשהו שמוחק את צד הנשים בסיפור". רוסלנה אמרה "אני לא מתייחסת לזה, ואנחנו סיימנו את הראיון ברגע זה". 

פרקליטתם של רוסלנה רודינה ואייל גולן, עו"ד שי אליאס, מסר לאחר פרסום הכתבה: "מדובר בפרסום שקרי ופוגעני בכל הנוגע לבן זוגה של מרשתי, מר אייל גולן. הקטינות שהעלילו עליו עלילת דם שיקרו במשטרה והן צפויות לכתב אישום על עדות שקר. עם כל הצער שבדסר, תוך מצג שווא כי הפרסום הינו על פעילותה והצלחותיה של מרשתי, ביקשתם לבצע ראיון פוגעני ומשפיל תוך הצגת שקרים ובשל כך הופסק הראיון באמצע ומרשתי הורתה לכם שלא לשדרו.