הטריילר למשחקי הכס, סדרת הדגל של רשת הכבלים HBO שחוזרת ב- 24 לאפריל לעונתה השישית, פורסם הלילה (רביעי), לאחר שבחודשים האחרונים שחררה טיזר ואלבום תמונות מההפקה. כפי שצופי הסדרה כבר התרגלו, הקדימון מכיל שלג, דרקונים, אש והרבה הרבה דם. בטריילר אפשר לראות רמזים לגורלם העגום יותר של חלק מהדמויות הראשיות בסדרה, ג'ון סנואו, דיאנסריס טרגריין ומה שייתכן שהוא סטאניס בראתיאון. כמו כן, דמות חסרת מזל אך לא מזוהה נראית צלובה ושרופה, כמו בדגל של בית בולטון.


כידוע, הסדרה מתרחשת בווסטרוס, אי אשר מזכיר את בריטניה בימי הביניים, בו בתי אצולה אשר נאבקים על הכתר בעזרת תככים ומלחמות. בית סטארק, אליו משתייך ג'ון סנואו (אם כי כצאצא לא חוקי) הוא הבית המוסרי והמכובד, אך ככזה הוא בדרך כלל נמצא בצידה הלא נכון של החרב. סדרת הספרים ולאחר מכן סדרת הטלוויזיה עוררו עניין רב אך גם ביקורת רבה על היותן אלימות, מיניות אך גם יפות ובעלות עלילה מורכבת ומפותלת בעלת גיבורים רבים, אשר קשה לומר מי מהם הוא טוב ומי מהם הוא רע בכל רגע נתון.

העונה החדשה תשודר החל מאפריל ברשת HBO ואם אפשר ללמוד מניסיון העבר, היא תשודר במקביל גם ברשת יס בערוץ יס OH. הסדרה נחשבת לסדרת הדגל של הרשת האמריקאית, כאשר אם בתחילת העונה הראשונה צפו בה כ-2.2 מליון צופים, הפרק האחרון בעונה החמישית כבר משך כמעט שמונה מליון צופים ובאירועים מפתיעים בסדרה, אפילו תגובות של אנשים שרואים את הפרק זוכים לצפיות רבות ביוטיוב. אין ספק שהרשת מצפה שגם בעונה הזאת החורף יהיה קר במיוחד.