העונה הנוכחית של תכנית הריאליטי "האח הגדול" מתקרבת לסיומה, וההפקה מרכזת עוד ועוד אמצעים שימשכו את תשומת לב הצופים. עינב בובליל, שכיכבה בתוכנית בעונתה הראשונה, לצד אביה יוסי בובליל, הוזמנה ביום חמישי האחרון לבית "האח" בנווה אילן כדי להשתתף באחת המשימות. "רק הם יכולים להוציא אותי מהבית ב-8 בבוקר ולעזוב את הילדות שלי בחג פורים עם התחפושות והכל וללכת לשם", סיפרה בובליל למושיק גלאמין בראיון ב"רדיו ללא הפסקה 103FM". 



"הייתי בבוקר, באתי לראות את דודו, אבל הוא לא היה שם. רק ברק היה בבית. אני באה, רק ברק נמצא, אין דודו, אין את האחרים (שיצאו למשימת העדלאידע). "כשברק ראה אותי הוא נתן קפיצה של החיים, אתה לא מבין", סיפרה בובליל. "הוא מתהלך בבית, יודע שהוא לבד, פתאום הדלת נפתחת והוא רואה אותי. הוא נתן קפיצה אחורה, נפל על השטיח וקרע אותי מצחוק. מסכן, והוא מדבר איתי, שואל את מי את אוהבת, מי הפייבוריט שלך, 'מה, באת רק לדודו, לא אלי?', ואני לא יכולה לענות לו, אני לא יכולה לדבר איתו. הוא חמוד. הוא הסתכל עלי ושם לב מה יש לי, מה אין לי, איזה שעון יש לי, מה זה, מה זה, העביר עלי ביקורת. חמוד, בקיצור".

"לא הייתי שם הרבה זמן, אבל התרגשתי", הודתה בובליל. "הבית נראה כמובן הרבה פחות יפה ממה שנראה בטלוויזיה, אבל היה מרגש. אני הבחורה שהייתי הכי הרבה בבית 'האח הגדול' אי פעם. זו פעם שלישית שלי שם, וזה יותר מדי גם, אבל אם זה ככה למטרה של קצת זמן, אז סבבה, בכיף, אני לוקחת את זה".
גלאמין שאל את בובליל על כוכב העונה הנוכחית שי חי, והיא ענתה: "שי חי הוא דמות טלוויזיונית אדירה. הוא עבר הרבה הרבה דברים בבית. אני חושבת שכן נידו אותו, בניגוד למה שהם אומרים. כמובן שהיו התבטאויות שהוא לא היה צריך להגיד וכמובן שהוא הגזים, אבל, ואני אומרת את זה תמיד, בן אדם שלא היה שם, לעולם לא יבין ולא יידע להגיב ולהיות בסיטואציה הזאת, כמו אנשים שהיו שם, עברו את זה וחוו את זה על בשרם. קל לשבת על הספה ולשפוט אנשים, אבל בתכלס מאוד קשה לשפוט מבלי שאתה נמצא שם ויודע מה עובר על הבן אדם".


על הזוכה בעונה אמרה: "אני מקווה שדודו ייקח. הוא לא כזה הפייבוריט שלי, הוא פשוט מאוד מאוד חמוד, הוא מצחיק אותי. הוא זקוק לזה, לדירה הזאת, לכסף הזה, לקידום הזה. האמת, אני לא אתבאס אם מישהו אחר שם ייקח. שי מיקה גם סבבה, גם ברק, כולם, כל מי שנשאר שם - מי שייקח זה מגיע לו ובכבוד, וסבבה לגמרי".

עריכת תוכן 103FM: אסף נבו