השחקנית טל טלמון משתתפת בעונה החדשה של תוכנית הריאליטי "מחוברים פלוס". בתוכנית מתועדים, בין היתר, צילומים לסרט בכיכובה, בו היא מופיעה בעירום מלא במספר סצנות, תחת שרביט הבימוי של הבמאי דובר קוסאשווילי. טלמון התראיינה לתוכנית של דנה ספקטור ורן שריג ב"רדיו ללא הפסקה 103FM" וסיפרה: "זו שנה שהחלטתי לקפוץ לתוך אש. שנים שלא עשיתי כלום, בכנות. חיכיתי לתפקיד חיי. כשעשיתי את האודישן הראשון אצל דובר אמרתי שלא מעניין אותי מה, אני הולכת לעשות את התפקיד הזה. העירום הוא לא רלוונטי בכלל. בני זוג אחרי שעושים מה שעושים נשארים עירומים, ובעיני המטרה של הסרט זה אחרי חמש דקות להתעלם מהעירום. בסרט צריך להיות זוג, שבו בני הזוג הם בטבעיות שלהם".

על סצנת העירום עליה דובר ב"מחוברים" הוסיפה: "זה קרה אחרי ארבעה חודשים של חזרות יום יום, פעם ראשונה, יום לפני העלה לסט שבו צריך להתפשט. הרעיון להתפשט היה שלי ושל אסף (השחקן שלצידה), בעיקר שלי, כדי שלא אחטוף את התקף החרדה של החיים כשאני בסט עם עוד 16 אנשי צוות. אחר כך בטלפון דובר אמר שהייתי סקסית בטירוף, שהזין של אסף אמר הכל. וכן, דובר ידע שהוא מוקלט. הוא בעיני הבמאי של העולם והוא הסכים להיות ב'מחוברים' ולשים זין, ולשתף איתי פעולה. ועצבן אותי שנהיה ברדק. זה ההומור שלו, ויש לנו מערכת יחסים שבלי דובר, באמת לא הייתי מסוגלת לעשות את התפקיד הזה, בחיים".

טלמון, שבילדותה היתה ילדה שהתמודדה עם משקל עודף, טענה שהסרט שחרר אותה: "פתאום להתהלך בעירום בסט שלם יום אחרי יום, נתן לי דווקא להרגיש שאוקיי, עשיתי את זה, אני יכולה לעשות את זה וטוב לי עם זה. אני 'אקורדיון' אם אני משמינה אז שמנתי, ואז אני צריכה לרזות לפני צילומים ואני מרזה. בראש תמיד אני אשאר הילדה השמנה. תמיד זה יהיה אצלי, בבוקר, בצהרים, בערב".


על הסכמתה להשתתף ב"מחוברים" סיפרה: "הציעו לי לבוא לפגישה ואמרתי שבשום פנים ואופן אני לא מתאימה לדבר הזה. אמרו לי לקחת מצלמה ולהסתובב איתה שבוע. אחרי יומיים אמרתי לא, שזה לא טוב לי ולא אני. הרגשתי שאני משעממת ולא באמת מביאה דברים, לא מעניינת. דווקא אחרי היומיים האלה אמרו לי שאני חייבת לעשות את זה. מהפחדנות שלי החלטתי ללכת על זה. אני מנסה לשבור את זה שאני הבן אדם הכי פחדן בעולם. אני בן אדם נורא קונכייתי, וב'מחוברים' אני יכולה לראות את החיים שלי מהצד ולהגיד 'אני לא מאמינה'. אני לא מאמינה שאני נותנת שיתייחסו אלי ככה, אני לא מאמינה שאני מתנהגת ככה. אני עוברת איזשהו תהליך. אני חושבת שבאמת חלק מזה שראיתי את עצמי מהצד, עברתי תהליך של להפסיק להיות הקורבן, בעיקר של עצמי".

טלמון, גרושה פעמיים, היתה בזוגיות גם עם איש הכדורגל ג'ורדי קרויף, ממנהלי מכבי תל אביב. "שי ואני (שי כהנא זוכה "המרוץ למיליון") היינו נשואים שנתיים, זה הקשר הכי ארוך שהיה לי", סיפרה, "אני גרושה פעמיים, עם כל סטוץ שהיה לי התחתנתי, ובשני המקרים יצאתי מזה בלי ילדים. אמרו לי להפסיק לצחוק על עצמי על הסיפור הזה. אני אומרת שהשם שלי זה טלי-זבת טיילור. אני מפחדת שיעזבו אותי. כבר בדייט אני אומרת שאעשה הכל כדי שהוא לא יילך.  לא מזמן בא אלי מישהו ואמר לי 'אני לא רואה 'מחוברים', אבל מי זה הג'ורדי הזה בכלל, עכשיו אני שם עליך טבעת'".

עריכת תוכן 103FM: אסף נבו