גמר "האח הגדול" מתקרב, ואחד המועמדים לזכייה בעונה הוא ברק אדרי מבית שמש. מושיק גלאמין ראיין ב"רדיו ללא הפסקה 103FM" את הוריו, יעקב ויעל. האם התייחסה לסיכויי הזכייה של בנה: "אני מאוד מקווה, ולפי מה שאני רואה ומרגישה, הבן שלי לוקח, אבל זה לא תלוי בי. דודו מעפולה? אני מנגבת בו. כן, כי דודו מעפולה כזה שחקן, הוא רכלן, הוא 'סטייק', הוא הכל. ולא רק אני אומרת. אני דיברתי עם אימא של עומרי, שאמרה אותו דבר. היא אמרה, ואף אימא לא תגיד כזה דבר, שברק לוקח. ואני לא משקרת. האמת שעומרים גם אמיתי. עם האימא של שי מיקה ועם סולי מעפולה אני לא בקשר. ואור (סיונוב), אני אתן לה את הנשמה שלי. אני מאוד מקווה שיהיה ביניהם משהו. אתה יודע מה? הכל משמיים. הבן שלי, לא יודעת, אני מאמינה שהוא יעשה איזה סוויץ' ברגע שהוא רואה את הדברים האלה".



האב יעקב אמר על התוכנית: "לא חששנו בהדחה האחרונה, היינו בטוחים בברק, כי הוא מאמין והוא חזק ויודע איך לשחק את המשחק ולהביא את עצמו. החסינות הביאה אותו למצב של תרדמת, אבל מאז שלקחו לו את החסינות, בשבועות האחרונים, זה ברק האמיתי. לא הופתעתי מכלום". על הפרק בו נשאר ברק לבדו בבית וזכה לשורת הפתעות מ"האח הגדול", הוסיף האב: "הוא מאוד התרגש, כי הוא לא חשב על דבר כזה. אנחנו היינו בהלם. ראינו איך שהוא פחד מהליצן הראשון, כי היה בודד בבית, ראה את הליצן ונבהל. ואז הביאו לו אנשים שיעשו לו טוב על החיים - נחמן מאומן (חסידי ברסלב) שנכנסו באמצע התפילה וזה הקפיץ אותו מקצה וקצה. זה המשיך לאורך כל היום והיה לו פורים כמו שצריך. מאוד שמחנו לראות את הפרק".



גלאמין ציין שבית שמש היא עיר של זוכי "האח הגדול" (קותי סבג וטהוניה רובל), ויעל אדרי ענתה: "סגן ראש העיר אמר לי שהוא עבד עם שניהם וחמ"ל כמו של ברק הוא לא ראה. הסגן וראש העיר נסעו ל'נווה אילן'. אצלי בבית בחודש האחרון היו כל המי ומי, והתומכים שלו והחמ"ל שלו. אתמול באו אלינו מיהוד ומפתח תקווה, להגיד שהוא מטריף להם את המוח. כל מי שבא אומר לי 'תגידי, עוד לא התחרפנת?' אני עונה שאני בשלבים. כי יש לי טלוויזיה בכל פינה בבית שאני רואה 'האח הגדול'. כשהוא בוכה אנחנו בוכים, כשהוא שמח אנחנו שמחים".






עריכת תוכן 103FM: אסף נבו