קסניה טרנטול, המודחת האחרונה שיצאה מבית "האח הגדול" לפני הגמר שיתקיים השבוע, ובת זוגו של עומרי בן נתן, שהעפיל לגמר ומועמד לזכות בעונה הנוכחית של תוכנית הריאליטי, מתגייסת לסייע לו. "עומרי צריך לצאת מבית 'האח הגדול' כזוכה, זה הכי חשוב", אמרה אמש (שלישי) קסניה לאיריס קול ב"רדיו ללא הפסקה 103FM". "הוא מודל להערצה והוא היחידי שעשה את הדרך שלו בצורה כנה. הוא מודל להערצה לא רק שלי, של הרבה אחרים בחוץ. אני יומיים מחוץ לבית 'האח הגדול' וכמות האהבה שעומרי מקבל וכמות האנשים שיש בחוץ שכל כך אוהבים אותו. מגיע לו לזכות על הדרך הכנה שהוא עשה".



"אנחנו לא מפחדים מהצבא של שי חי", הדגישה קסניה, "לא מפחדים, אין מה לפחד, יש לנו הרבה יותר מעריצים שרואים את האמת, שרואים מה באמת קורה בבית 'האח הגדול'". על השאלה אם יהיה פיוס היסטורי עם שי חי ענתה: "אני כרגע לא נכנסת לזה, זה הדבר האחרון שמעניין אותי. נכון לעכשיו מה שמעניין אותי זה רק עומרי, לא חושבת על פיוס ועל שי חי. אני כל הזמן צופה בערוץ 26 לראות את עומרי, חשוב לי שיהיה לו טוב".




הסיבה האמיתית להדחה?


קסניה עזבה את בית "האח הגדול" לאחר שהשתתפה במפגש טעון עם איציק כרסנטי, דייר שיצא מהבית וחזר כדי לומר שהיא המועמדת שלו לזכייה, תוך כדי שהוא מטיח בה שורת עלבונות. "ראו שנפגעתי מאוד ממה שאיציק עשה, מהסצנה והקרקס שהוא עשה, סיפרה קסניה, "עומרי דאג מאוד להגן ולשמור עלי שלא אפגע. זו סצנה שאני חושבת שגם הצופים והמעריצים ראו שהיה לי לא קל לחוות אותה. אני חושבת שזו הסצנה שאיפשהו הובילה להדחה שלי, אם נסתכל על המכלול. אני לא יודעת אם זו הסיבה האמיתית".



"המעבר החוצה הוא מאוד חד", ציינה קסניה, "אבל יש לי משפחה וחברים והמשפחה של עומרי שדאגו שאצא וארגיש בנוח ובבית, ממש נתנו לי הרגשה טובה, לא יכולתי לבקש יותר טוב מזה מבחינת נחיתה רכה. אני נמצאת כרגע במקום טוב. המשפחה של עומרי קיבלה אותי בחום ואהבה. הייתי אצלם בבית, פגשתי גם את אחיו התאום, והתחושה היתה שאנחנו מכירים כבר תקופה ארוכה מאוד".




על מערכת היחסים שלה עם עומרי אמרה: "דיברנו על זה לא פעם ולא פעמיים, ואנחנו סגורים לגמרי על מה שקורה איתנו. אם הוא לא יזכה אני אוהב אותו אותו הדבר, כי הכי חשוב זה האהבה שלנו. אבל הכי חשוב שהוא נמצא שם ומייצג את הדרך שהוא עשה מתחילת העונה עד סוף העונה. אני הייתי שם מהתחלה כמעט עד הסוף וראיתי את עומרי האמיתי, עומרי הכן עם הלב הרחב, עומרי שהוא באמת חבר אמיתי. הוא לא עשה שם דבר בשביל לפגוע או לרמוס מישהו. הוא היה פשוט הוא, ומגיע לו לזכות בדרך הוא עשה".




עריכת תוכן 103FM: אסף נבו