המתח בשיאו: גמר העונה השביעית והמדוברת של האח הגדול יתרחש הערב (רביעי). לרגל האירוע התראיינה קורין גדעון לגל"צ וסיכמה את חוויית ההנחייה של תכנית הפריים טיים הנחשבת: "למדתי המון על טלוויזיה, עריכה הנחייה. כשנמצאים כל כך הרבה זמן ליד ארז טל מקבלים הרבה ידע. אני מאוד מקווה להמשיך וללמוד, הבנתי על עצמי שזה המקום שלי כרגע. כשנפתחה המצלמה בתכנית הראשונה ידעתי שאני בבית. זו אותה תחושה שאנשים מקבלים כשהם טסים למדינה זרה, וכשהם נוחתים מרגישים שהגיעו הביתה למרות שמעולם לא היו שם. ככה הרגשתי. הכל התפוגג, כל החששות והלחץ, והצלחתי מאוד ליהנות בעונה למרות לחצים והתרגשויות. אני חושבת שעבר טוב. הנחיתי את התכנית שהכי אהבתי לראות בטלוויזיה". 



לגבי האלימות הרבה ששודרה בתכנית, גם מכיוונו של שי חי שבעט במיצג של אור, וגם מכיוון עמרי שפרץ לחדר בזמן שאיציק דיבר עם קסניה, אמרה המנחה כי "יש את האמירה הזאת בכל עונה. העונה יכול להיות שדברים היו יותר קיצוניים אבל אני לא חושבת שהייתה אלימות פיזית. לא אתייחס לעניין איציק בגלל התלונה במשטרה".



על שי חי אמרה כי "זו לא הפעם הראשונה שדייר עוזב. היחס לאירוע ולדיירים היה זהה לאורך כל העונות וגם בעונה הזאת". לגבי הצלחתו כמתמודד בתכנית, 


אמרה "בעיני הוא לא יוצא גיבור. הורים שצופים עם ילדים צריכים לתווך להם ולהסביר מה קורה". לדבריה, "העונה העלתה לשיח הציבורי נושאים של חרם, והיה גם שיח טוב שקל לשכוח בעונה הזאת, שיח פמיניסטי וטרנסג'נדרי. הדברים עלו לסדר היום".



לשאלה האם הייתה מסוגלת לשהות בבית כמתמודדת, אמרה כי "ממש לא הייתי יכולה להכנס כדיירת. הייתי שם שעתיים וזו חוויה מאוד מלחיצה. אני מאוד מעריכה את מי שמסכים לעשות את זה". גם כשנשאלה על הימורים לנצחון המשיכה לשמור על חזות ממלכתית: "אני לא יודעת מי ינצח. זאת פעם ראשונה שמגיעים לגמר ואין אינדיקציה לנצחון". והאם הכפפות שהפכו למזוהות איתה יחזרו להופעה אחרונה בגמר? "הן לא יהיו הפעם. בעונה הבאה הן יחזרו".