לא רק שאניה בוקשטיין לוהקה לעונה השישית של "משחקי הכס", היא גם מופיעה בטריילר החדש של הסדרה כשהיא לבושה במיטב מחלצות ממלכת ווסטרוז, בסצנה הכוללת גם את כוכב הסדרה, טיריון לאניסטר. לצידה בטריילר מככב גם שחקן ישראלי נוסף, יוסף סוויד. העונה השישית של "משחקי הכס" תשודר החל מה-25 באפריל ב-yes במקביל לשידור בארצות הברית. הטריילר החדש מציג כמה מהקטעים שכבר ראינו בזה שקדם לו, אם כי הפעם הסצנות מפורטות הרבה יותר, וגם כמה חדשות. בין הסצנות: קרב גדול בין אנשיו של הדרור העליון לבין ג'יימי לאניסטר ונאמניו, דאני מושפלת בשבי הדותראקים, מאבק גדול בין צבא בית בולטון לצבא הפראים, טיריון יורד לבקר את הדרקונים של דאינריז במרתף, צבא המהלכים הלבנים מתקדם לעבר החומה, וגם הצצה לסצנה בכיכובה של אניה בוקשטיין.




בתחילת מרץ פורסם הטריילר הראשון של העונה השישית, לאחר ש-HBO שחררה טיזר ואלבום תמונות מההפקה. כפי שצופי הסדרה כבר התרגלו, הקדימון הכיל שלג, דרקונים, אש והרבה הרבה דם. בטריילר אפשר לראות רמזים לגורלם העגום יותר של חלק מהדמויות הראשיות בסדרה, ג'ון סנואו, דיאנסריס טרגריין ומה שייתכן שהוא סטאניס בראתיאון. כמו כן, דמות חסרת מזל אך לא מזוהה נראית צלובה ושרופה, כמו בדגל של בית בולטון.


כידוע, הסדרה מתרחשת בווסטרוס, אי אשר מזכיר את בריטניה בימי הביניים, בו בתי אצולה אשר נאבקים על הכתר בעזרת תככים ומלחמות. בית סטארק, אליו משתייך ג'ון סנואו (אם כי כצאצא לא חוקי) הוא הבית המוסרי והמכובד, אך ככזה הוא בדרך כלל נמצא בצידה הלא נכון של החרב. סדרת הספרים ולאחר מכן סדרת הטלוויזיה עוררו עניין רב אך גם ביקורת רבה על היותן אלימות, מיניות אך גם יפות ובעלות עלילה מורכבת ומפותלת בעלת גיבורים רבים, אשר קשה לומר מי מהם הוא טוב ומי מהם הוא רע בכל רגע נתון.