רגע לפני שהעונה השישית של "משחקי הכס" עלתה לאוויר, פורסם מחקר הקובע כי במשך חמש עונות שודרו 60 קטעי חזה חשוף, לעומת שניים בלבד של פינים חשופים. אז מה הפלא שאמיליה קלארק, המשחקת את דאינריז "חאליסי" טרגאריין, אם הדרקונים, מתקוממת על ההפליה הבוטה?
 
"אני מרגישה שיש קצת אי שוויון בין כמות העירום הנשי לכמות העירום הגברי בסדרה. אני חושבת שזה צריך להיות במידה שווה". "שחררו את הפין", אמרה קלארק בתוכנית “דה לייט לייט שואו” של ג'יימס קורדן.
 
השחקנית הבריטית בת ה־29, שאיבריה המוצנעים נחשפו לא אחת במהלך סדרת הפנטזיה הפופולרית, כולל סצנת אונס בליל כלולותיה עם חאל דרוגו - הלכה צעד אחד נועז קדימה עם הרעיון.
 

בראיון שהעניקה למגזין "גלאמור", חשפה קלארק מה הייתה משנה בעלילה לו יכלה. "אני רוצה לראות את דאינריז ושלושת הדרקונים שלה חולקים את המלוכה, ואוכלים עז שהם צלו על האש; מביאים בחזרה את כל הבחורים היפים ששיחקו בסדרה, מורים להם להוריד את המכנסיים, ולחוש שאני המלכה הבלתי מעורערת! אני רוצה קלוזאפים של איברי המין של כל הבנים בבקשה".
 
כשנשאלה קלארק איך ייתכן שבסדרה הנחשבת למחזיקה במינון הכי גבוה של ציצי, ישבנים ווגינות בטלוויזיה, אף אחד לא נחשף לאיבר מינו של חאל דרוגו (ג'ייסון מומואה), מנהיג הדות'ראקים הבנוי לתלפיות, היא הדהימה את המראיין. "אני דווקא כן ראיתי את ה'חבר' שלו, והוא היה מכוסה בגרב ורודה וצמרירית. הוא כל כך נפלא, שאם היינו חושפים אותו, אנשים היו מרגישים רע עם עצמם". בנוסף, חשפה קלארק שנהנתה מאוד מהסצנה שבה היא ודאריו נהריס (מיכאל הויסמן) שכבו בפעם הראשונה בעונה הרביעית. "הסצנה מתחילה כשאני אומרת לו: 'תוריד את הבגדים שלך', ואז רואים את הישבן המושלם שלו", התלוצצה קלארק.
 
כמיטב המסורת, יוצרי "משחקי הכס", ששברה את שיא הזכיות בטקס האמי האחרון עם 12 פרסים, מעדיפים לשמור את העלילה תחת מעטה כבד של ערפל. מה גם שהעונה הנוכחית נחשבת למסקרנת ביותר, היות והספר השישי בסדרה שעליה היא מבוססת טרם יצא לאור. למרות הביקורות הפושרות שקיבל הפרק הראשון של העונה השישית, ששודר בשבוע שעבר בארצות הברית, נראה שמעריצי הסדרה האפית לא יסבלו ממחסור בתככים, אלימות, דרקונים, סקס ודרמה.
 
בהמשך לעונה הקודמת, מוצאת עצמה דאינריז בשבי הדות'ראקים, נאלצת להפעיל את קסמיה ובקיאותה השוטפת, ולספר על ייחוסה כדי להציל את עורה. "בכל עונה היא לומדת משהו על עצמה, ובעונה הזאת היא במיוחד תצטרך למנף את מה שלמדה כדי להישאר בחיים".
 
אבל מעבר לכך, קלארק אינה יכולה להרחיב את הדיבור ומוכנה רק להסגיר ש"צפויה עונה מדהימה. כשקיבלתי את התסריטים של העונה, לא האמנתי שאת כל זה נצליח לדחוס לתוך עונה אחת. זה בלתי נתפס ולא ייאמן מה שהולך לקרות. זאת הולכת להיות, ללא ספק, העונה הכי גדולה ומרתקת מכולן".