פרשת הדחתו של שר הביטחון משה יעלון והתפטרותו, גרמה לדרמה בתכנית אולפן שישי ששודרה הערב (שישי) בערוץ 2. הפרשן הצבאי של הערוץ, רוני דניאל, יצא נגד התרבות השלטונית השוררת בישראל. במונולוג "מדם לבו" ב"אולפן שישי" אמר דניאל שלראשונה הוא מרגיש שאינו רוצה שילדיו יישארו בארץ. "עד לפני זמן חשבתי שזה הדבר הכי נורא שיכול לקרות", הוסיף. 



העיתונאי הוותיק, שהוא גם סגן אלוף במילואים, הסביר את דבריו: "בגלל שהתרבות השלטונית שלנו משאירה לנו מרחב לחיות ולנשום אוויר בין אלקין שהוא מן רספוטין, בין מירי רגב וגופשטיין ואין פוצה פה ומצפצף".



 


לאחד מחבריו לפאנל, אמר דניאל: "אתה יודע שאתמול בלילה גופשטיין וחבריו עשו מסיבת הדחה ליד ביתו של יעלון. הרוח הזאת ששוררת בארץ מביאה אותי למצב שאני אומר די, אי אפשר!. אני ציפור זקנה, אני כבר אשאר פה, אבל ילדי? לא בטוח שזה מה שאני רוצה".  

בסיום דבריו נזף דניאל באמנון אברמוביץ' לאחר שחשב שלגלג עליו, אולם הפרשן הבהיר כי בסך הכל ביקש להרגיע את חברו בכך שככל הנראה ראש הממשלה בנימין נתניהו לא יחזיק בתפקידו עוד הרבה זמן בשל פרשות ביביטורס ומעונות ראש הממשלה: "תסתכל על התקופה הזאת כתקופת ביניים, עוד יבוא ימים אחרים", אמר אברמוביץ' לדניאל.