אין לה בעיה עם עירום. גם לא עם סצנות סקס. אבל לריילי קיאו, המשחקת ב"מאהבת בתשלום מראש" סטודנטית למשפטים שמחלטרת כנערת ליווי יוקרתית, יש בעיה גדולה עם סקס בלי רגשות.



"התפיסה שלי בנוגע ליחסי מין הייתה תמיד שזה משהו שעושים עם מישהו שאכפת לך ממנו. אני לא חושבת על סקס כמו רוב האנשים, שפשוט עושים את זה, כי הם פשוט אוהבים את זה", אמרה קיאו ל"יו.אס.איי. טודיי". "אני מבינה את הגישה שלהם ומה מנחה אותם, וזה בסדר גמור מבחינתי. אני יכולה להתחבר לזה, ואולי יכולה לעשות את זה במידה מסוימת, אבל לא כמו שכריסטין עושה את זה".



"מאהבת בתשלום מראש", דרמה סקסית ופרובוקטיבית המבוססת על "חברה בתשלום" (2009) - סרטו של סטיבן סודברג – משכיבה על המוקד את הסוגיה מי מנצל את מי: הלקוחות העשירים והבודדים את נערות הליווי או ההפך. המצוקה הכלכלית שאליה נקלעה מביאה את הסטודנטית והמתמחה הטרייה במשרד משפטים יוקרתי, כריסטין ריד (קיאו), להשלים הכנסה במקצוע העתיק בעולם, ולנסות לנווט בהצלחה בין שני העולמות.



"אין לי עניין לשתף אנשים מה כריסטין מרגישה. אני מעדיפה שכל אחד יפרשן לעצמו. מה שכן, כל דבר שהיא עושה, היא מחויבת לו ב־100%, כך שהיא עושה את זה על הצד הטוב ביותר. אין אצלה לחפף כשהיא מספקת שירותי מין. ברגע שהיא בתוך העניין, היא לגמרי בתוך זה, ותעשה את עבודתה נאמנה", אומרת הדוגמנית־שחקנית בת ה־26.



עבור קיאו - נצר לאילן יוחסין מכובד: נכדתו של אלביס פרסלי ובתם של ליסה־מארי פרסלי והמוזיקאי דני קיאו - זהו למעשה תפקיד ראשי משמעותי ראשון, אחרי שצברה פז"מ נאה, בין השאר, ב"מג'יק מייק", "מקס הזועם: כביש הזעם" ו"הרופא הטוב". כדי להיכנס לעובי הקורה, שוחחה קיאו ממושכות בסקייפ עם נערת ליווי שצברה קילומטרז' כבד, ששיתפה אותה בחוויותיה.



"שאלתי אותה על הקטע האינטימי: איך את יכולה לשכב עם אנשים שאת לא נמשכת אליהם? היא אמרה לי שהיא בחרה להתמקד בדבר אחד ספציפי שחיבבה אצלם, למשל החולצה, או העיניים, או כל דבר אחר שבו הצליחה להתמקד בזמן שהם עשו סקס - או כל דבר אחר. חשבתי לעצמי שזוהי גישה מעניינת, אבל אני לא חושבת שהיא תעבוד עבורי".



"מאהבת בתשלום מראש" זכתה לתשבחות רבות בתקשורת, אבל גם ללא מעט ביקורת נוקבת על כך שהיא עושה גלוריפיקציה ומעודדת צעירות למצוא לעצמן מקור פרנסה קל ונכבד, לאור העובדה שריד גובה מינימום אלף דולר לשעתיים.



קיאו, לעומת זאת, מבקשת להדגיש כי בניגוד לסדרות אחרות שעסקו בנושא הרגיש, "מאהבת בתשלום מראש" לא מנסה להיות מוטה או שיפוטית כלפי תעשיית המין בתשלום. "אנחנו לא מנסים לגרום לקהל להאמין שזה מוסרי או לא, נכון או לא נכון לעשות, טוב או רע. אנחנו רק מספרים את הסיפור". 



"מאהבת בתשלום מראש". החל מ־24.5. yes Drama