מסכם עונה: גורי אלפי סיים עונה ראשונה של תוכנית הטלוויזיה שלו "היום בלילה" וסיכם אותה בשיחה עם מושיק גלאמין ב"רדיו ללא הפסקה 103FM": "היה לי כיף ומאוד אינטנסיבי. זה עובר כל כך מהר. למרות הכתיבה והשעות שאנחנו חווים פה במשרדים, אתה מגיע לאולפן ויש אנרגיה טובה וקהל כיפי, ואנחנו משדרים תוכניות, עושים שלוש תוכניות בשבוע, 70 תוכניות, חצי שנה. אנחנו מצלמים מאוד מאוד קרוב לשידור. לפעמים יוצא שאנחנו אפילו מצלמים איזו השלמה ממש לפני השידור, כי קצב האירועים הוא כזה שאתה צריך להיות יחסית עדכני ואקטואלי, אז אנחנו מנסים להיות עם האצבע על הדופק".




"אני מתבאס שלא הספקתי להתארח בעונה הראשונה", אמר גלאמין, "התקשרו והזמינו אותי אבל ב'הישרדות' לא רצו, כדי שיחשבו שאני על האי. בעונה הבאה אני בטוח בא". "גם אם אני צריך משהו בבית?", שאל אלפי, וגלאמין השיב: "בטח, יש לך את המספר שלי, כמו לשרה, ואתה.. זה בצלצול-ניתוק". אלפי שאל אם בני הזוג נתניהו עדיין בקשר עם גלאמין, ונענה: "לא, לא כל כך, הם די שכחו אותי, אבל לא נורא, יש לי חברים אחרים". "אתה בחבורה מכובדת עם רוני מאנה", אמר אלפי, "הם שוכחים את החברים שעזרו להם לזכות בבחירות".




על התוכנית סיפר אלפי: "ההרגשה עם התוכנית שאני בבית. זו מין בשלות כזו. אחרי כל מיני דברים שעשיתי וצוותים שהקמתי או שהייתי שותף להם, ופתאום הגעתי למצב שאני יכול לשבת בכיסא הזה ולהוביל. בהתחלה זה נורא נורא מלחיץ ולא ישנתי תקופה, זה להתרגש עד כדי הקאה, אבל אחרי זה ההרגשה טובה, לא בגלל האגו, אלא כי אתה לוקח אחריות על מה שאתה עושה. וזה שלך וזה כיף. יש צוות מעולה שדוחף קדימה וכותב נהדר ואנחנו חברים, אז זה תענוג. זה משלב בדיוק את כל מה שאני אוהב לעשות - המוזיקה והמערכונים, אפשר לעשות הכל מכל. דברים שאני משתטה בהם ויש דברים שאני יותר שכלתני בהם. אני מאוד נהנה".

"העונה השנייה תתחיל בנובמבר", חשף אלפי, "בינתיים אנחנו טסים כנראה ללוס אנג'לס באוגוסט, המשפחה, ויהיה מישהו בבית". "אני אשפץ לכם בזמן הזה", אמר גלאמין. "זה יהיה מדהים אם אנחנו באים וכאילו שיפצת, יש מלא עבודה", ענה אלפי. "אשתך תרצח אותך", אמר גלאמין, "יש לה טעם, היא בטח לא רוצה שאני אגע לה בבית. ברור שהיא רוצה לרענן". "אני חננה", אמר אלפי, "אני יכול לגור בתוך ספריה, תן לי ספריה ומיטה. אני רוצה ספריה שעולים עם סולם עד למעלה". "עשיתי פעם בית כזה לסופר", נזכר גלאמין, "ספרים זה הטפט הכי יפה שיש, לקרוא בהם זה מיותר, אבל כשהם מסודרים יפה - אין דברים כאלה".

"מושיק גלאמין", כל יום חמישי ב-21:00 ב"רדיו ללא הפסקה 103FM"

עריכת תוכן 103FM: אסף נבו