עוד תכנית ריאליטי: "המשימה: אמזונס" יוצאת לדרך ואנשים נוספים יצטרפו לרשימת המפורסמים שהולכת וגדלה במהרה. בקרוב האנונימיות בארצנו הקטנה תהפוך למצרך נדיר ומיוחד.והפעם גרסה לא משודרגת של "הישרדות" עם קבוצת ישראלים וישראליות במסע הרפתקאות לאורך נהר האמזונס.



בינתיים בפרק הראשון לא היו הרפתקאות יוצאות דופן. ליפול לתוך מים רדודים מתוך קאנו שהתהפך בגלל עודף משקל, זה לא בדיוק אינדיאנה ג'ונס. לא יכלו לארגן לנו איזשהו מפל מים תלול ושוצף שהם צריכים ליפול לתוכו עם סירת הצעצוע שלהם? גם להדביק לשון לתוך חבורת נמלים זה לא ביג דיל, מקסימום מדגדג קצת בפה. נראה אותם מדביקים לשון לתוך כוורת דבורים כי אז הייתי אומרת: "וואלה, 'קשת' שיחקה אותה". במקום לתפוס נחש צפע, הם היו צריכים לתפוס אנקונדה שנראתה לגמרי ידידותית ואפילו מפוחדת בגלל הצרחות של הבנות.



תרבות הצעקות עלתה מדרגה ורעש הרקע שעושות כמה מהדמויות ב"מירוץ למיליון", נשמע כמו שיר ערש בהשוואה לדציבלים של כמה מבנות האמזונס, שהפעם לא הוסיפו כבוד למין הנשי וכבר בפרק הראשון הפגינו חלקן חוסר אונים מוחלט. ולמה שלא יתנו להן לפני תחילת המשימות לצרוח את נשמתן לדעת במשך חמש דקות רצופות, עד שכל כך יתעייפו, שישתקו בהמשך?



די פדיחה היה לראות את אחת מהבנות, כבר על ההתחלה, ברגע שכף רגלה דרכה על אדמת האמזונס בהתקף עוויתות כאילו חלתה במלריה, וכולה, בגלל שהייתה צריכה למצוא את חברי השבט שלה. כאילו, מה הקטע? לא ביקשו ממך לעבור ביער בו שוכנות מפלצות בעלות כמה ראשים.




משתתפי "המשימה: אמזונס". צילום מסך
משתתפי "המשימה: אמזונס". צילום מסך


הדוגמנית החרדית (שזה נשמע כמו אוקסימורון) נשברה והתוודתה בבכי קורע לב שהיא לא יודעת מה היא עושה שם ושהיא מפחדת מכול מה שזז סביבה. רגע, היא לא ידעה לפני כן לקראת מה היא הולכת? מה היא חשבה? שהיא תראה שם אברכים עם שטריימל במקום ישבנים חשופים של אינדיאנים נמוכי קומה ועבי כרס? או אולי היא ציפתה שיסדרו לה סוויטה מיוחדת על גדות האמזונס רק בשבילה, כדי שלא תישן באותו חדר עם גברים שטופי זימה.



גם קטי הפקידה ממנהלת מקרקעי ישראל לא הרשימה בביצועיה ועוד לפני שהספיקה להתיישב בקאנו, כולם התהפכו בגללה לתוך מה שנראה בעיניה כמו "נחל". כנראה במקרקעי ישראל הם מבינים רק בקרקעות ולא מבדילים בין נחלים ונהרות.





לכו הביתה



על פי הפרומואים לתוכנית חשבתי שנזכה לצפות בחבורת נועזים ונועזות, מן גיבורי וגיבורות על, וקיבלנו במקום מופע של צרחניות היסטריות שכאשר הן לא צורחות, הן שרות "הבאנו שלום עליכם".



בזה אחר זה הם נחתו על גדות האמזונס, חלק מהבנות מאופרות ומקושטות בתכשיטים ורק במקרה לא נעלו עקבים. בין הדמויות הבולטות הייתה הרופאה המנתחת שנראית ג'דה אמיתית ושאותה שום טרמיטים לא יפחידו. היא אפילו מוכנה לאכול אותם לארוחת הבוקר כי הם מכילים הרבה פרוטאין.



היה שם גם פעיל "גרין פיס" עם פטיש לחצאיות ונראה כמו לואי דה פינס בתחפושת. הוא מנשק אנקונדות מדופלם ובשבילו הן מסמלות את הטבע במלוא עוצמתו ויופיו ואנחנו האנשים הקופים רק מפריעים להן.



דמות בולטת אחרת היא רייקולס שמזכיר את הענק מ"הנסיכה הקסומה", אך לא בטוח שיהיה לו כוח לבצע את המשימות כי הבן אדם אוכל רק פעם ביומיים.


ואחרונה חביבה, הלא היא לי לוי. אחת הבנות סיפרה לחרמן הקבוצה שמחפש "לעקוץ" אותן ולהמשיך הלאה, שהבלונדה מדנמרק הייתה פעם חברה של הבן של ביבי, חבל שהיא שכחה את העיקר שהיא גם הייתה בזוגיות עם האיש החשוב מאוד יהודה לוי.



בסך הכול, פרק עייף ומאכזב ונראה כמו ניסיון לא מוצלח לחקות את "הישרדות". ולמה אני צריכה לשמוע בפעם המי יודע כמה שהמשימות קשות מדי והם לא רגילים לחיות בתנאים כאלה? אז אם קשה לכם, תישארו בבית ותפסיקו לבלבל לנו את המוח. תודה