ליהיא גרינר, יוצאת תוכנית הריאליטי "האח הגדול" וכיום אשת עסקים, הפכה את המפורסמות למקצוע בפני עצמו, עד שלאחרונה דעך כוכבה בעולם הסלבריטיז. בראיון שפורסם איתה לאחרונה הודתה שיחצנים כבר לא מזמינים אותה להשקות ואף משקרים לה ושנכנסה לחובות בעקבות קשיים בעסקי האיפור שהקימה. אולם הכותרת שניתנה לכתבה, "ההשקה נגמרה", הייתה בעיניה אכזרית מדי.



בשיחה עם דנה ספקטור ורן שריג ב"רדיו ללא הפסקה 103FM" אמרה גרינר: "הכותרת פשוט נוראית. התקשרתי לכתבת ואמרתי לה מה עשית, את סגרת אותי, את פיטרת אותי. זהו, הרסת לי הכל. עשית לי מכתב פרידה ממדינת ישראל. זה מצחיק אותי החרא הזה. זה הכל בולשיט. כאילו, למי אכפת. הראיון התקיים אצלי בבית משך שלוש שעות יחד עם השותפה שלי. אחרי השלוש שעות דיברתי קצת על עצמי, ואין בכתבה שום דבר על מה שקרה לעסק, חוץ מזה שפתחתי את הפה הגדול שלי והרסתי את העסקה".



רציתי שיידעו שאני לא כישלון



"אני סגרתי את העסק", סיפרה גרינר. "לא ממש רציתי, זה פשוט קרה. הייתה לנו עקיצה מאוד גדולה. כתבת רכילות ידעה על זה ואמרתי לה 'חכי, יש מישהו שיקנה את העסק, אני עוד לא רוצה לכתוב על זה'. בסוף אמרתי יאללה בואו נעשה את זה, כי מישהו ירד מהפרק. רציתי לספר על מה שקרה לי עם העסק, שיראו שאני לא כישלון, שיראו שלא לא הצלחתי עם העסק, שישמעו מה קרה לי ומה עשו לי. היום אני מוכרת איפור מהבית שלי. באים אלי הביתה ודרך הטלפון. אני בקניון בהוד השרון ולפעמים בחולון ולפעמים באיילון ובבתי זקנות, באחוזות מהממות של מלא אנשים הכי נחמדים.







אנחנו כל היום מטיילות כי יש המון מלאי ואני רוצה למכור אותו לפני שאני סוגרת את העניין ואצטרך לשים את הכסף שלי. החובות זה בקטנה, 200 ומשהו אלף. אבל יש הרבה מלאי ואני רוצה לגמור עם זה, אז אומרים כאילו וואלה, מה ליהיא עכשיו מוכרת פה? אז כן, כאילו, זה העסק שלי, אני רוצה לסגור את העניים ולא רוצה להתעסק עם עובדים. אני צריכה להתעסק בזה בעצמי".



האם אסי עזר לא רצה שתהיי בהשקה בה הוא נמצא, ולכן הזמנתך בוטלה?


"אסי עזר לא ביקש", אמרה גרינר, "דיברתי איתו והוא באמת התנצל. הוא באמת כן היה הגורם. היחצן אולי רצה להתעלל בי ובעוד כמה יוצאי ריאליטי, שלא יגיעו, כדי שיהיה כבוד גדול לאסי שיגיע לאירוע. אסי אמר לי מה היה. הוא לא ביקש להוריד אותי וכשלא הזמינו אותי הוא ממש התעצבן והיה שם בלגן. הביטול מאוד העליב אותי. פעם ראשונה שבכיתי מהתעשייה המפגרת הזו. הזמינו אותי לבוא עם הילד לאירוע של ילדים. התקשרו אלי כמה פעמים לוודא שאני מגיעה, ויום לפני האירוע הודיעו לי שהוא בוטל, ופה נעלבתי.



אסי עזר
אסי עזר



"אם אתם רוצים לצמצם, סבבה, אבל קאם-און. ושאלתי, האירוע לא מתקיים? את רצינית? והיא אמרה כן כן, היחצן אמר שהוא מאוד מתנצל ויביא לך כמה כרטיסים שאת רוצה. אמרתי שלא מעניין אותי המקום הזה, אלא לבוא עם הילד שלי לאירוע, שהוא יתפנק. הם לא מבינים כמה שהם לא 'איי ליסט' ואני כל כך הרבה יותר 'איי ליסט' מכל העניים האלה, תעשו לי טובה", אמרה גרינר על חבריה לביצת הסלבז. "העולם הזה כל כך עצוב, חרא כל כך כל כך נמוך. אני מאוד אוהבת להצטלם ושרואים אותי, מאוד אוהבת את הדברים האלה. זה כיף, זה מגניב, ואני מבלה עם הילדים שלי. ואני נהנית מהדרמה. אני דרמה-קווין ונהנית מהחארטה הזה, כל הבולשיט הזה זה הכיף שלי. זה הכי כיף בעולם אני אוהבת את זה ממש. אני מדברת על הדברים מסביב. על היחצנים, כל מיני יחצנים שפתאום אין להם מה לעשות איתך או שפשוט הם עצבניים עלי, כי אני מספרת יותר מדי מה קורה בתעשייה. אני יותר מדי בשבילם, טו מאץ'".



"בכתבה הכל אמת", הדגישה גרינר, "אין שום שקר שם, אבל חסרים מלא דברים. לגבי העסק ולגבי בעלי וכמה שאני טוב לי בחיים, טפו טפו. מאז הכתבה הזו הטלפון לא מפסיק לצלצל. כולם רוצים אותי. אבל למי אכפת מהשקות, די עם הדבר הפתטי הזה, די, מה עשיתם ממני כבר? מזמינים אותי לאירוע, אני מגיעה אם בא לי. שואלים אותי אם אני עדיין בהשקות, כאילו זה היה הביזנס שלי. אני עדיין מבלה. הנה עכשיו חזרנו מלוס אנג'לס. היינו אמורים לטוס לטורקיה ל'הכל כלול' אבל קרה מה שקרה, ביטלנו את הדיל ואנחנו כל יום בקאנטרי, אז הכל טוב. זה הדבר הכי טוב להעביר איתו את כל הקיץ".