גיא בלושינסקי, יזם הנדל"ן ומנחה תוכנית "סודות הנדל"ן" בערוץ 10, פרסם פוסט חריף בו ביקר את התנהלות התוכנית מאסטר שף, ממנה הודח בשלב הכנת המנה לשופטים. לטענת בלושינסקי, הפרק ששודר אמש נערך בשביל להציג אותו רע, "הם במשך חצי שעה דיברו איתי רק על כסף, וכמה שיש לי או אין לי, כמובן שההפקה ערכה שאני מסביר להם שיש תנור מתחת והכל נמס". בלושינסקי הוסיף והאשים את השופטים בתוכנית, אייל שני ויונתן רושפלד, להם קרא "שני פושטי רגל ממורמרים שבמשך חצי שעה דיברו רק על כסף וכמה יש לי או אין לי", בצרות עין.



"כשהתקשרו להזמין אותי בפעם הראשונה בגלל התמונות שאני מעלה בפייסבוק, אמרתי שאני לא משתתף בתוכניות ריאלטי", סיפר בלושינסקי בפוסט הפייסבוק שלו, והמשיך: "הסבירו לי כי זו תוכנית בישול שעוסקת באוכל. יקירי, אין בתוכנית שום עיסוק באוכל ולא בבישול, אם חלילה עבדת קשה והצלחת בחיים, יושבים שם צרי העין ושופכים את כל התסכול שלהם עליך".



"אייל שני אידיוט, עינו של רושפלד צרה"


הפוסט מצטרף לראיון שהעניק בלושינסקי לליאורה גלודנברג שטרן על החוויה שעבר באתר הרכילות TMI. "הייתי באודישנים של ׳מאסטר שף' ולא עליתי לנבחרת. עברתי את כל המבחנים ועברתי את כל הטעימות העיוורות. גם קיבלתי הרגשה מההפקה כאילו אני כבר בגמר, אני באמת מבשל מעולה. נכנסתי לשופטים אחרי הטעימות העיוורות וראיתי שהם אפילו לא טעמו את האוכל. הצגתי את עצמי: ׳שלום, אני גיא בלושינסקי, יזם נדל״ן'. איך אייל שני התחיל? ׳אתה עשיר?׳. אמרתי לו ׳אני עשיר בלב׳. אז מה הוא אומר? חיכיתי לבן אדם כמוך." בלושינסקי לא מסתיר את דעתו על שני: " אידיוט. סתם צרות עין. עברתי את כל השלבים. לראיה, על המנה העיוורת התעלפו. הכנתי רביולי סלק. האהבה הכי גדולה שלי לתת לאנשים, לבשל. החברים קוראים לי ‘מאסטר שף'״



התחיל ב'-"אתה עשיר?" אייל שני. צילום: מרים אלסטר, פלאש 90
התחיל ב'-"אתה עשיר?" אייל שני. צילום: מרים אלסטר, פלאש 90



ובנושא השופט רושפלד, חושף בלושינסקי: " בעניין של רושפלד, יש בינינו היכרות מוקדמת והמבין יבין. לא היה במבחן שום דבר שקשור באוכל. וחבל שעינם של שני שופטים צרה באנשים שמצליחים בעסקיהם. אמשיך לבשל באהבה למשפחתי ולחברי ". תגובתו של רושפלד בנושא: “אני מציע שתפני להפקה בעניינים מסוג זה. אותי זה תמיד מצחיק".