אוטוטו זה מגיע. אחת מהתוכניות ששברו את שיאי הצפייה בישראל, העמידה אינספור כוכבים והעבירה גם מסרים מדי פעם, אותם רצו אנשים להעביר, מגיעה לעוד עונה, שצפויה להיות מסקרנת ומעניינת. לאור העובדה שמדובר בעונה האחרונה של "האח הגדול" במתכונתה הנוכחית, בעונה שצפויה להיות 
בסימן משימות ששבו את לב הקהל מהעבר. 

ב-18.12 תחזור העונה החדשה של "האח הגדול" בקול תרועה. חצי שנה עברה מאז זכייתה של שי מיקה בפרס הנכסף  וכעת כל העיניים נשואות אל עבר העונה שפתח. כידוע, העונה תהיה האחרונה שתשודר ב"קשת" אבל לא העונה האחרונה של "האח הגדול", העונה הבאה תשודר ברשת בעקבות סיום החוזה של קשת מול אנדמול, החברה שמחזיקה בזכויות הפורמט, כששמות של מנחים, כמו צביקה הדר, עלו על הפרק. כרגע, את העונה הנוכחית, ימשיכו להנחות ארז טל וקורין גדעון.

פרק הפתיחה יהיה ב-18.12, בעוד פחות משבועיים, כשבימים אלה מצלמים את תעודות הזהות של המתמודדים שכבר קיבלו את ההודעה על כניסתם לבית. בינתיים, מתחילים כל הגורמים להתכונן לקראת העונה המתקרבת כשעשרות אנשי צוות, כבר נמצאים גם הם בשלבים האחרונים של ההכנה לקליטת הדיירים ומאות אלפי הצופים. אחד הדברים שהתגלה הוא שדיירים בולטים מכל העונות ייכנסו לבית במסגרת המשימות. אז אם התגעגעתם לבובליל, שי חי, טל גלבוע או כל דייר אחר, ייתכן מאוד שתזכו לראות אותם שם.
 
"שלום זה אני, שמונה שנים עברו מאז שהכרנו. כמה עברנו יחד, כמה השתוללנו. לא תמיד היה קל. אבל תודו שנהנינו מכל רגע. אח כמה זכרונות ועכשיו הגיע הרגע שבו אני צריך ללכת. אז רגע לפני שאני נפרד ממכם, לפני שהכל משתנה לתמיד נותרה לי הזדמנות אחרונה לומר שלום, ואם יצא לכם להכיר אותי, אתם בטח יודעים, שאני לא מתכוון לעזוב את הבית מבלי לעשות קצת רעש לשכנים".