חברת "YES" חשפה הבוקר (שלישי) הפקות המקור שלה לשנת 2017. ליבי רן , יעל בר זהר, עלמה דישי יורם חטב, יובל סמו, גורי אלפי ,צחי גראד, גיא לואל, דבלה גליקמן, מיכאל אלוני, ליאור רז הישאם סולימן ושחקנים רבים שמשתתפים בהפקות החדשות הגיעו לאירוע החשיפה. בין ההפקות הבולטות היא הפקת המשך ל"אהבה זה כואב" בכיכובם של אסי כהן ודנה מודן.



נראה שהרשת הנחשבת "כבדה" ופחות בידורית בהשוואה לרשת "Hot"' שדווקא הצליחה להפתיע השנה עם הפקות מרעננות וחדשות עוברת שינוי בתחום הפקות המקור. מנכ"ל yes רון אילון התייחס וציין כי"השנה גרפנו 17 פרסים בתחום סדרות המקור. בעיקר אנחנו גאים ב"פאודה" שהובילה בזכיות והעונה הבאה שלה תצטלם בקרוב וגם בתחום השירות אנחנו מובילים ומציעים שירות של 1000 סרטים חינם".



בסדרה החדשה, שמבוימת על ידי רם נהרי שביים גם את "אהבה זה כואב", יבלע אסי כהן כדורים נגד הקרחה על מנת להתאבד ויינצל על ידי שכנתו בגילומה של דנה מודן שנמצאת בדיוק בהתקף חרדה. אסי כהן סיפר על ההפקה החדשה:" עברו הרבה שנים אבל בא לנו לעבוד שוב יחד. זאת הסדרה היא בתהליכי הפקה ראשוניים".



13 שנים עברו מאז הסדרה המקורית והפעם, מתמודדות הדמויות עם אהבה בלתי אפשרית של צעירים ברוחם מעל גיל 40 שאיבדו אמון באהבה. לא מדובר בהמשך ישיר של הסיפור המקורי, אבל אפשר להסגיר שפרק ב' יכול להיות כואב יותר.



 פאודה ושטיסל ממשיכות לעונות חדשות 



עוד בולטת הפקה של דוקוריאליטי קומי חדש בכיכובה של הקומיקאית ואושיית הרשת תום יער הסטנדאפיסטית המבטיחה. מדובר בסדרת טלויזיה חדשה בכיכובה והימור של yes .במסגרת התכנית נדרשה תום יער לעבור מסע. "הקטע של ההליכה פחות שימח אותי" היא מספרת על ההפקה. "זה היה כמו החלום ושברו", היא אומרת כשגילתה שסדרת המסע שלה תהיה דווקא בשביל ישראל."אבל היה מצחיק" היא מבטיחה.



יס תמשיך לתמוך גם בסדרות שימשיכו מהעונות הקודמות כמו "שטיסל" ו"פאודה", שנמכרה ונצפית ב-240 מדינות ברחבי העולם. היוצרים, ליאור רז ואבי ישככרוף שומרים על עלילת העונה השנייה בסוד, אך מבטיחים שהיא תהיה טובה לא פחות. הקומדיה "השוטר הטוב" עם יובל סמו וגיא לואל תחזור, וגם הפקה חדשה נוספת היא לסדרה של גורי אלפי "האחיות המצליחות שלי" בכיכובן של נלי תגר וגילי סער. גורי אלפי התייחס לסדרה ואמר:" זו סדרה של נשים ועל נשים. לא יכול להיות שזה לא מעניין".



עוד דרמה שתגיע היא למסכים היא סדרת המתח החדשה והעוצמתית “כבודו" בכיכובום של יורם חטב, לוסי אהריש והישאם סולימן, שגם נמכרה לאחרונה לרשת CBS ומספרת את סיפורו של מיכה אלקובי, שמתלבט אם להסגיר חשוד בתאונת פגע וברח הקשורה במשפחת פשע. במסגרת הפקות הדוקו תשודר סדרת דוקוריאליטי רוחנית בכיכובה של יעל בר זהר וסדרת דוקו נוסטלגית בת חמש פרקים של אריק איינשטיין שתלווה את יום השנה למותו .