אשת התקשורת אורלי וילנאי נמצאת באשפוז בבית החולים תל השומר בעקבות מחלה נדירה שלקתה בה. היום (שבת) מציינים וילנאי ובן זוגה גיא מרוז יום נישואין שלכבוד המאורע תיעדו את עצמם בתמונה עם שמפניה וארוחה מלכותית: "יום נישואין בתל השומר. שלום חברים זה גיא היינו אמורים להיות בגבול שוויץ גרמניה ולחגוג שם יום נישואין אבל בסופו של דבר אנחנו בבית החולים תל השומר לאור התדרדרות, שוב, במחלה של אורלי. 


מרוז הוסיף גם איחול לשנה החדשה שבפתח וכתב: "שתהיה שנה טובה בכל זאת מאחל לכולכם את מה שיש לנו (למרות הנוף הרפואי) ואין ספק שבריאות מעל הכל. יום אחד גם אשתי האהובה תהיה בריאה".



לאחרונה חזרו אורלי וילנאי וגיא מרוז להגיש את תכנית הבוקר השבועית שלהם לאחר חופשה יזומה של שלושה חודשים שלקחו בני הזוג בעקבות מחלתה של וילנאי. לפני כחצי שנה חשפה וילנאי על מחלתה: "אני מנסה לטפל בבעיות שיש לי, שאינן פשוטות. יש לי מחלה די נדירה שיש לשני בני אדם מתוך מיליון. בפיס זה לא עובד לי, אבל במחלות כן. זה משהו שעשה לי נזק בלתי הפיך בריאה וצריך לטפל בזה וגם בכל מיני דברים אחרים. לא אפרט כי זה נורא משעמם. היה טיפה מפחיד בהתחלה, אבל עכשיו כשיודעים מה זה נטפל והכל יהיה בסדר. אין לי סרטן".