איש התקשורת שרון גל שכיהן בעבר כחבר כנסת מטעם ישראל ביתנו נכנס הערב (שלישי) לבית האח הגדול במסגרת כניסת הדיירים החדשים. גל הצטרף למתחם המסוקר במדינה רגע לפני גזר הדין של החייל אלאור אזריה, שהורשע בהריגת מחבל מנוטרל בחברון. גל שמעתה יהיה מנותק לחלוטין מהמתרחש מחוץ לבית, לא יוכל לדעת מה עלה בגורל אזריה אותו ליווה מאז תחילת הפרשה.



איש התקשורת לא ייחשף לאירועים בארץ ובעולם אבל אין ספק שהוא יימצא דרכים לספק עניין בתוך כותלי הבית. אחת הדמויות שצפויות להגיע למחלוקות עם גל הוא שם ברדוגו שמגדיר את עצמו כשמאלני גאה. האינטראקציה עם גל שנמצא בצד הימני של המפה הפוליטית ללא ספק תעורר את העונה המנומנמת.



 


עם כניסתו לבית אמר גל: "התקשורת התייחסה אליי בצורה גרועה, שנה ישבתי בבית בשל האשמות מגוחכות של הטרדה מינית". גל התייחס גם לאזריה והוסיף: "חשוב לי לעזור לאלאור אזריה כי ראיתי שם עליהום. עזבתי את הכנסת כשראיתי שלא יכולתי להעביר את עונש מוות למחבלים". גל התייחס עוד לעזיבתו את ערוץ 20 ולהיעלמות מהשדה התקשורתי: "אני רוצה שהמדינה תראה את הפנים האמיתיות שלי. יש עליי סטיגמה שאני שתלטן כי הייתי איש תקשורת בעבר".

לצד גל נכנסה ג'ודי עמר, רווקה בת 24 מירושלים. רווקה נוספת שנכנסה היא אנסטסיה טל, אמא בת 23 מנתניה. האחרון שנכנס לבית האח הגדול הוא עומר גורדון.

גל הוא לא הדמות הצבעונית היחידה שנכנסה לבית. טל, דוגמנית ואמא לבן שנתיים היא האקסית של אייל גולן. לפני כשבע שנים, קצת אחרי שאילנית לוי ואייל גולן פירקו את החבילה, השניים הכירו כשטל הייתה בת 18 בלבד ואילו גולן בן 38. למרות שני העשורים שהבדילו ביניהם, גולן וטל הצליחו להחזיק מעמד יותר מחצי שנה, כשהיא הייתה בשיא קריירת הדוגמנות שלה.