מסתמן: ישראל אהרוני יצטרף לעונה השביעית של ריאליטי הבישול "מאסטר שף". כך סיכם עקרונית השף הוותיק והאהוב עם הזכיינית "קשת", לפי דיווח בתכניתו של גיא פינס בערוץ 10. הפרסום מעלה את השאלה – את מי מבין צוות השופטים הפופולרי, חיים כהן, אייל שני, יונתן רושפלד ומיכל אנסקי יחליף אהרוני בתפקידו? בתכניתו של פינס העלו את ההשערה כי אהרוני יחליף את יונתן רושפלד, שלפי שמועות מעמדו בתכנית מוגדר רעוע ונשקלה עזיבתו בסוף העונה הקודמת.
ישראל אהרוני, מהשפים הוותיקים הפעילים בישראל והשף-סלבריטאי הראשון, מבשל בטלוויזיה כבר 17 שנים. אהרוני, שידוע בעיקר בכך שהביא את המטבח האסייתי לישראל, יחתום גם על תכנית יומית בזכיינית. במקביל, הוא ימשיך לטייל עם גידי גוב ברחבי הגלובוס – כשהוא מצלם בימים אלו עונה חדשה לסדרה המשודרת בערוץ 10.  

זה שהולך וזה יוצא? יונתן רושפלד. צילום: אוהד רומנו
 
בראיון השבוע לדנה ספקטור ורן שריג ב-103FM תקף אהרוני את חוסר הקולגיאליות בסצינה הקולינרית בישראל, שהוא אחד מחלוציה. "יש קנאה טובה שמעוררת תחרות וגורמת לך לעשות יותר טוב, וזה בסדר, אבל יש את הקנאה של צרות עין, של  לא אכפת לי שלא יהיה לי, אבל גם שלו לא יהיה. והקנאה הזו מחלחלת למיליה שלנו יותר מדי בזמן האחרון, שכדי להאדיר את עצמך אתה מנמיך את האחר. אני חושב שזה מיותר. אין טוב רק מסוג אחד, כי אם כולנו נבשל באותה תפיסה ואותה אג'נדה אז יהיה משעמם, כמו בכל תחום אחר".

"יש שפים שהולכים למסעדות של שפים אחרים וכותבים ואומרים שזה חרא. שזה לא נכון ואני גם לא חושב שיש דרך אחת", הוסיף אהרוני. "לא מזמן התראיינה מנכ"לית של רשת המבורגרים גדולה, שאמרה בראיון 'כל העומר מילרים האלה לא יוכלו להתחרות ברשת המבורגרים גדולה'. זו אמירה מעצבנת כי היא גם לא נכונה וגם אין רק דרך אחת לעשות את הדברים. אין אמת אחת, ואם הייתה אמת אחת, אף אחד לא מבטיח לך שהיא אצלך. אתה רוצה להיות טוב, תהיה טוב. תנצח בתחרות. אבל לא תנצח בתחרות אם תגיד שההוא חרא, תוכיח שאתה מצוין".