האח הגדול לא יכול היה לאחל לעצמו הדחה דרמטית יותר מאשר ההדחה של אינדל ועדן ביחד, זוג האוהבים הכי אותנטיים בעונה הזאת. אני לא בטוחה לגמרי בקשר לעדן, אבל אינדל בוודאות היה מאוהב עד מעבר לראש כמו נער מתבגר שזאת האהבה הראשונה שלו. "אני, את המיליון שלי קיבלתי כאשר הכרתי את עדן", אמר - והאמנתי לו. 

אם שרון אולי זוקף לזכותו את ההדחה של אינדל שלא הפסיק לנקר בו ולמרוט את נוצותיו ולהטיח בו שהוא גזען, שרון טועה. אינדל ועדן כמעט ולא נראו על המסך בזמן האחרון. הם התרחקו משאר הדיירים, ובכל זאת יכלה המצלמה להעניק גם להם זמן מסך, אך העדיפה להתביית על דיירים אחרים. ברגע שאתה נעלם מהמסך, הצופים באופן טבעי שוכחים לסמס לך. 
מבין הזוגות, דווקא עדן הצעירה התגלתה כבחורה הכי בוגרת מבחינה רגשית. לא ראינו אצלה תופעות פתטיות של קנאה ילדותית ומגוחכת כמו אצל הבנות האחרות. לא שמענו אותה פוקדת על אינדל לא לפזול לעבר בנות אחרות ואוי לו אם יעז לפנות אליהן או חלילה להציע להן את עזרתו. אינדל מצידו סיפק עניין, לפעמים עניין שלילי, בגלל שלל הקללות שקלחו מפיו ואחר כך היה מצטער עליהן, אבל לפחות הוא יצר דמות שנויה במחלוקת ומסקרנת. ההתאהבות הטוטאלית שלו בעדן הייתה בעוכריו. זה הזכיר לי את אלדד מהעונה של טל גלבוע שנעלם מהמסך אחרי שהתאהב מעל הראש בקרין בולסת הירקות והפירות, ולמזלו היא הודחה בשלב מסוים והוא חזר להיות רלוונטי. 

אנדל ושרון. צילום מסך

ההדחה הזאת הייתה מפתיעה ומשמעותית בגלל שהודחו שני דיירים וותיקים וג'ודי הדיירת החדשה נשארה. אם יש מישהו בבית האח שמרגיש אאוטסיידר מוחלט, זאת ג'ודי. לכן שמחתי שהפעם הצופים גילו שאר רוח והשאירו אותה, ולא רק בגלל שהיא בודדה ובעיני אורנה ומעיין היא אפילו מוקצה, ומבחינת שרון היא אוויר, אלא בגלל שיש בה איכויות שאין בדיירים אחרים. 
היא אמיתית, אותנטית, אינטליגנטית, מחוברת לרגשות שלה, יודעת לנתח אותן ולהתמודד מולן, היא דמות שמתפתחת לנגד עינינו ולגמרי עוררה אמפטיה כאשר אמרה לאח שעל אף הבדידות בתוך הבית, היא קמה ועשתה מעשה ושיחקה כדורגל עם הבנים למרות שידעה שהאחרות יבחשו בעניין וילעגו לה. 
אם תמשיך בדרך הזאת, בעיניי היא מועמדת ראויה לגמר יותר משאר החבורה שרובם מזייפים בטונים צורמים. אפילו לקנאה הילדותית שלהם אני לא מאמינה, כי היא מדוקלמת עם מין צחקוק מאחורי המילים. 

מעיין ואביחי. צילום מסך
מעיין: אתה באמת אמרת שאני נראית כמו דיוויד בלאט? 
אביחי: כן.
מעיין: ואמרת שאני פריחה?
אביחי: כן.
מעיין: ואמרת שאני לא יודעת אנגלית?
אביחי: כן.
מעיין: ואמרת את זה לשני?
אביחי: כן. הייתי עצבני עלייך.
מעיין: מתי זה היה?
אביחי: בשבוע הראשון.
מעיין: אה. אז לא נורא. 
אביחי חופר לה והיא מהנהנת. הוא מערבב אותה (והוא אלוף בלערבב אותם) והיא עדיין מהנהנת. מעיין לא יודעת אנגלית ולא בטוח שהיא מכירה את דיוויד בלאט, אבל היא לא טיפשה, ומה שאמר עליה אביחי, בטוח לא יורד לה חלק בגרון. אבל מה לעשות שהאצילות מחייבת והקהל בחוץ ואימא של אביחי מצפים שתראה יותר רגש.
שני: אתה גזען, שונא אתיופים, ערבים ויהודים.
שרון: (רעש רקע לא ברור)
שני: אתה לא תגיד לי שאני שונאת את הארץ, סבא שלי חרש את האדמה הזאת.
שרון: (רעש רקע)
שני: אתה גם הומופוב, אל תספר לנו סיפורים שבאת לאח הגדול בשביל לסלק את שם. באת בשביל להתחיל עם בחורה שיכולה להיות הבת שלך.
שרון: אה? מה? את סוציומטית ומחר תעופי מכאן.
יותר מאוחר כאשר שרון ידבר עם חמימו, הוא ישכח לציין שהוא ציוני גאה שאוהב את עם ישראל, חוץ משני. 
שני היא קצת "משוגעת" כמו שקראה לה אימא שלה בצחוק, אבל כשהיא פותחת פה, שאלוהים ישמור. אם היא לא הייתה שמאלנית, היא יכולה הייתה לעזור לאלאור אזריה יותר מכול השפטלים בעולם.