ההדחה של ג'ודי מבית האח הגדול אמש העלתה בי ספקות לגבי מה שקרה לה רק שבוע לפני, כאשר עדן ואנדל הוותיקים הודחו לפניה. בעצם, האם היה זה מקרי שעדן ואנדל הודחו ביחד? הייתכן שאנשי ההפקה איבדו בהם עניין והחליטו לסמס בעצמם לג'ודי על מנת ליצור אפקט הפתעה דרמטי וגם לרכוש את אהדת הקהל, שהרגיש כלפיה חמלה?

תתפלאו, אנשי ההפקה יודעים כבר בבוקר של יום ההדחה למי יש סיכויים לעוף מהתוכנית בערב. ואם הם עדיין לא מעוניינים בהדחתו, אני לא יודעת מי מונע מהם לסמס עבורו ולשנות בכמה מסרונים בודדים את מאזן הכוחות. השבוע, ג'ודי מבחינתם סיימה את תפקידה ואין צורך לעזור לה להישאר.

"למה את חושבת שהקהל צריך להשאיר אותך בבית?" שאלה קורין גדעון את ג'ודי. זו התחילה לענות, אלא שאז ארז טל (שאצה לו הדרך כבר לסיים את העונה), קוטע אותה באמצע המשפט: "ונעבור לחיים, למה אתה חושב שצריך להשאיר אותך בבית"? ג'ודי הייתה נבוכה ובסוף הערב הודחה.

בתוך הבית, הדיירים לא החליפו איתה מילה בכל שהותה. מילא שרון גל הפטריוט, שלא מצא בה עניין כי היא הזכירה לו אולי את הסקנדינבים "עוכרי ישראל", אבל מה ג'ודי עשתה לאביחי? בעצם, אם כן החליפו בעבר מילה או שתיים אבל אביחי זכה אחר כך למנה הגונה של הטפות ונזיפות מצד מעיין, שהוא לא יעז לעולם לדבר עם אף אחת אחרת, אפילו לא עם אימא שלו.
המפיקים סימסו לה בעצמם? ג'ודי עמר. צילום: ינאי יחיאל


מה נסגר עם זיגי?

חלק גדול מהפרק של אתמול הוקדש באופן תמוה לזיגי החייזר. "וואו זיגי, יו זיגי, תראה את המסוק בשבילך, וואו, איזה מתוק אתה, איזה מתוקים ההורים שלך, אני כל כך אוהבת אותך, חיבוקי, נשיקה, מואה, מואה, רוצה שנחזיק אותך ביד?".

חברים, אל תשכחו שבסופו של דבר, מדובר באיש בוגר שעוטה את התחפושת של זיגי. קצת מעליב להתייחס אליו כמו לבובת צעצוע. החיבה היתרה שהרעיפה מעיין על זיגי נראתה אמנם תמימה, אולם כשזיגי אמר לה: "בלונדה תתני לי עוד נשיקה ועכשיו בצוואר ויותר למטה ובצד", לך תדע אם מתחת לתחפושת נמצאים הצוואר או הפה שלו. אותי זה החזיר למקרה של הדיירת לשעבר דנה רון, רק בעטיפה של חייזר.

הקנאה של אורנה יוצאת מפרופורציות, דן בנסיגה

"בלי נגיעות", גוערת אורנה בדן כאשר הוא רוקד עם ג'ודי במסיבת פורים. יש משהו מבזה ומשפיל בקנאה הלא רציונאלית הזאת, גם עבור מי שהקנאה מוציאה אותה מדעתה וגם עבור מי שחוטף על הראש ועובר מיד למצב בו עיניו תקועות בנקודה על הקיר ולא זזות גם אם בר רפאלי תעבור עם חוטיני. אז אם לרגע אביחי חשב שהוא הגבר אלפא בחבורה, שישכח מזה. אפילו דן אזר סוף-סוף אומץ והעמיד את אורנה במקומה: "אני לא מוכן יותר לשמוע ממך הערות כאלה, שמעת?".

מצד שני, זאת לא חוכמה גדולה להיות גיבור כאשר מריחים כבר את הגמר. דן כנראה בטוח שהוא בחמישייה, וזאת הסיבה שהוא מחשב מסלול מחדש ומתחיל להראות סימנים ראשונים של נסיגה, מפרשת האהבהבים המגומגמת הזאת.

דן: אז מה את אומרת? תבואי לגור אתי והשותפים שלי אחרי שנצא מכאן?
אורנה: למה שלא תבוא אלי לפתח תקווה?
דן: יש איזושהי תקווה בפתח תקווה? (את חושבת שבכלל זה יצליח בינינו?)
אורנה: התגובה שלך מאוד לא מוצאת חן בעיני.
דן: את לא הבנת. התכוונתי שאולי אני פשוט הממממ נו, את מבינה?

לא. אורנה לא מבינה. ואיך היא תבין, אם הבן אדם תמיד מסתבך בפלונטרים של עצמו ויודע איך להתחיל משפט אך לא יודע איך לסיים אותו?
אורנה ודן, בקרוב הסוף? צילום מסך


חוץ מהשיחה הזאת, שחשפה סדקים ראשונים בזוגיות של אורנה ודן והיוותה תפנית מעניינת בעלילה, שרון גל נחל אמש אכזבה כי הוא היה בטוח ששני תודח. בעוד שני לא יציבה ברגשותיה, ופעם היא אוהבת ופעם היא שונאת, ייאמר לזכותו של שרון שהוא עקבי. אם הוא שונא מישהו, לא יעזור בית דין. "אשמח לראות את שני עולה במדרגות" הוא מודיע לאח, ובאותה נשימה מוסיף שהוא מאחל לה ולעומר את כל הטוב שבעולם. נו באמת, איך אפשר לשנוא מישהו וגם לאחל לו איחולים לבביים? פוליטיקאי נשאר פוליטיקאי. 

למרות פנייתנו, טרם נמסרה תגובה מהפקת האח הגדול