אריה גולן, העיתונאי המיתולוגי של רשת ב', התראיין הבוקר (רביעי) לתוכניתם של ניסים משעל, ספי עובדיה ודרור רפאל ברדיו 103FM, וסיפר על תחושותיו לאחר ההודעה על סגירת רשות השידור שהועברה אמש דקות לפני עליית מהדורת החדשות לאוויר: "שלומי רע מאד הבוקר, סוגרים דבר שלא חשבת שייסגר ואפילו לא נותנים לך להגיד זמן להיפרד. מה שכואב שהרבה מאד עובדים לא ממשיכים איתנו, אנשים מצוינים שלא מבינים למה עשו להם את זה".



העיתונאי התייחס גם לאופי העברת ההודעה על סגירת הרשות: "ההודעה עצמה היא משפילה כשהיא נעשית ברגע אחד. לא עושים דבר כזה, לא מודיעים שעה לפני שידור שזו התוכנית האחרונה. הטלוויזיה של רשות השידור משדרת 49 שנים וקול ישראל ברדיו 81 שנים. לא ברור מדוע מחליפים את הרשות אבל אם סוגרים אותה אז יש לתת את המקום להיפרד בכבוד, לבצע תוכניות פרידה ולומר שלום. אני שמח שהאופן שבו זה התבצע מעורר גלים ורעשים בשאר הארץ. היו צרכים לעשות את המהלך בצורה מתחשבת. הרבה מאיתנו עוברים ל'תאגיד' ואנחנו מקווים שהשינוי לא יהיה כה דרמטי. הקרנבל התקשורתי כעת בעיצומו ויש כל כך הרבה דברים לא סגורים, אני לא בטוח שהתאגיד מוכן לעלות לאוויר".



אריה גולן ביקש העביר מסר למערכת הפוליטית בישראל: "צורת קבלת ההחלטות ואופן הביצוע בזמן האחרון התרחש באופן הזה אך ורק כלפי רשות השידור והתאגיד. אני מקווה שזו לא דוגמה להתנהלות ממשלת ישראל לדורותיה בעניינים גורליים יותר כמו בטחון מדינת ישראל, ניהול מדיניות החוץ וניהול ענייני המדינה בכלל".





עריכת תוכן 103FM: איתמר זיגלמן