"האמת היא שאני מחוזרת מאוד, הפייסבוק שלי מפוצץ", כך סיפרה הדוגמנית הכוכבת רוסלנה רודינה בראיון מפורט ראשון על החיים שאחרי הפרידה מאייל גולן, בתכניתו של "גיא פינס" בערוץ 10. "תמיד הייתי מחוזרת, אבל כיבדו את הזוגיות שלי. היום אני רווקה, אז טוב לי". 

מה כיף ברווקות?
"חופש, חופש מוחלט לעשות מה שאני רוצה, לחזור מתי שאני רוצה, לא לדווח יותר מדי". 
רוסלנה המשיכה וסיפרה על הפרידה עצ
מה. "בוא נגיד שלפני הפרידה השלמתי עם עצמי. הבנתי שזה מגיע והכנתי את עצמי. היה לי מאוד קשה בהתחלה, וחוויתי כמה ימים עצובים בבית. זה לא דבר פשוט. יש תקופות שאת מנסה להציל, ומתישהו את מבינה שזה לא שם ואין מה להיתקע".  

איך זה שונה מהפרידה הראשונה מאייל? 
"זה הרבה יותר קל. בפרידה הראשונה חוויתי קושי, היה לי מאוד קשה בפרידה אז. אבל הפרידה הזו - אני לא שם. הפעם זו הייתה החלטה גמורה ומוחלטת וידעתי שאני יוצאת להתחלה חדשה ואני לא חוזרת אחורה. לא חוזרים פעמיים אחורה, זה לא יסתדר בפעם השלישי". 
לשאלה איך תגיב אם יתפרסם שלאקס יש מישהי חדשה, אמרה רוסלנה: "כל אחד לדרכו. אני אאחל להם בהצלחה. זה לא נגמר בריב, זה לא נגמר לא יפה, נפרדנו כל אחד לדרכו. 
רודינה תופסת תשומת לב גדולה מאז הפרידה, כשצלמי הפפרצי מחכים בציפייה לתמונות הזוגיות הבאה שלה. השבוע העלתה הדוגמנית תמונה לאינסטגרם שלה בה היא נראית מצולמת עם הכדורגלן כחול העיניים אליעז שושן. כתבי הרכילות כבר קפצו, אך מהר מאוד נמסר מהסוכנת של הדוגמנית כי מדובר בחבר ילדות של רודינה מחדרה בה גדלה. 

 


 

☀️

A post shared by אליעז שושן (@eliazshushan) on