תקלות הקורות בשידורי החדשות של ערוצי הטלוויזיה מתרחשות לעתים קרובות, כשלרוב הדבר קורה בשידור חי, אך נראה שהפעם למגיש רפי רשף, שהנחה את תוכניתו היומית בערוץ 10, זה פשוט הייתה תקלה אחת יותר מדי. במהלך ראיון שערך הערב (שני )רשף, נקטעו דבריו של המרואיין לחוסר שביעות רצונו של המגיש הוותיק.



"נראה לי נבטל את התוכנית היום, לא? זה מתאים לכולם, מה את אומרים?" אמר במרירות רשף לצוות ההפקה במהלך השידור החי, בעוד התקלה הטכנית המשיכה במשך שניות ארוכות.



באירוע מביך נוסף שהתרחש בשידור ישיר, נחמיה דגן, מפקד טייסת לשעבר בחיל האוויר נטש את תכנית הבוקר של "אורלי וגיא", המשודרת גם היא בערוץ 10, שאליה הוזמן להתארח, זאת מכיוון שהתרעם על הצגת הכשלים שהופיעו בדוח העוסק באסון הנ"ד שבו נהרגו 54 לוחמים במהלך תרגיל חטיבתי בבקעת הירדן בשנת 1977. בעת נטישתו את האולפן הטיח דגן, שפיקד על התרגיל, בצמד המנחים האשמות קשות: "אתם לא מבינים כלום, אתם עוינים והתכנית הזו היא פשוט תכנית רעה".

לדיון, שעסק באסון המדובר, הוזמן גם נאור ירושלמי, שאיבד את אחיו באסון. לאחר שהאחרון הקריא את מסקנות דוח האירוע, שביקר את העובדה שהמטוס אשר נשא את החיילים שקל מעל הנדרש בשל כל הציוד שהועמס אליו, טען דגן בתגובה כי "מדובר באדם שלא מבין שום דבר בטיסה". לדבריו, "לא מדובר במטוס ששקל יותר מידי. הייתי מפקד התרגיל. כשבדקו מצאו תקלות שלא היו רלוונטיות למה שקרה שם"