"הילחמו בכל קרב, בכל מקום, תמיד... בראש שלכם", אומר פיטר בייליש בטריילר החדש שיצא היום (שלישי) לאוויר לקראת העונה ה-7 של משחקי הכס. הטריילר, השני במספר ונמשך 2:08 דקות, מציג את מה שכנראה יהיה ציר העלילה המרכזי של העונה החדשה: הצורך באיחוד כוחות למלחמה כנגד המהלכים הלבנים המאיימים על שבע הממלכות.



צילומי קרבות מרהיבים, ספינות, לוחמים וגם דרקונים הם רק חלק ממה שמציג הטריילר המבטיח לסדרה המדוברת ביותר בעולם, אבל את מעריצי הסדרה האדוקים זה כנראה לא יספק, והם ייאלצו לחכות לעליית הסדרה ב-16 ליולי השנה. 



כידוע, "משחקי הכס" מתרחשת בווסטרוס, אי אשר מזכיר את בריטניה בימי הביניים, בו בתי אצולה אשר נאבקים על הכתר בעזרת תככים ומלחמות. בית סטארק, אליו משתייך ג'ון סנואו (אם כי כצאצא לא חוקי) הוא הבית המוסרי והמכובד, אך ככזה הוא בדרך כלל נמצא בצידה הלא נכון של החרב. סדרת הספרים ולאחר מכן סדרת הטלוויזיה עוררו עניין רב אך גם ביקורת רבה על היותן אלימות, מיניות אך גם יפות ובעלות עלילה מורכבת ומפותלת בעלת גיבורים רבים, אשר קשה לומר מי מהם הוא טוב ומי מהם הוא רע בכל רגע נתון.



הסדרה נחשבת לסדרת הדגל של הרשת האמריקאית HBO, כאשר אם בתחילת העונה הראשונה צפו בה כ-2.2 מליון צופים רק בארצות הברית, הפרק האחרון בעונה השישית כבר משך כמעט 9 מליון צופים.

הטריילר החדש מגיע, אחרי שב-24 למאי השנה התפרסם קדימון ראשון בו דמותה של סרסיי לאניסטר מבטיחה להביס כל אויב שיעמוד בדרכה, דנריס טרגריאן אומרת כי היא נולדה למלוך על שבע הממלכות והבטחות ל"מלחמה הגדולה" כנגד המהלכים הלבנים ננטעות.